هتل بام سبز رامسر

رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل بام سبز رامسر برای هر انگیزه‌ای در سفر به رامسر، گزینه‌ی اقامتی مناسبی در بین هتل‌های شهر رامسر است.

هتل ۴ ستاره بام سبز رامسر با تعداد ۴۳ اتاق از سال ۱۳۸۹ از مسافران شهر رامسر پذیرایی می‌کند. چشم‌انداز وسیع هتل به جنگل‌های اطراف و دریای خزر هتل به خاطر قرارگیری آن در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا امکان‌پذیر است. اگر قصد گشت ‌و گذار در رامسر را ندارید، برای رفع نیازی کم پیش می‌آید که بخواهید از هتل بام سبز رامسر خارج شوید؛ زیرا که هتل دارای رستوران، کافی‌شاپ، و فضای سبز می‌باشد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در هتل بام سبز رامسر می‌توانید به سراغ رزرو یکی از دو بخش سوئیت‌های VIP یا دهکده جنگلی بروید. هر یک از سوئیت‌ها با چیدمان و معماری خاصی آماده شده‌اند. اگر هم نخواستید در سوئیت اقامت کنید، می‌توانید کلبه‌های جنگلی هتل بام سبز رامسر، که امکانات کاملی دارند و در وسط جنگل قرار گرفته‌اند، را برای سفر رامسر رزرو کنید.در هتل بام سبز به دور از هیاهوی شهر هستید اما امکانات و خدمات اقامتی کاملی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل بام سبز رامسر یکی از بهترین هتل‌های شهر رامسر است که با داشتن امکانات بسیار عالی و موقعیتی بسیار عالی، تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند. این هتل در قلب طبیعت و در محیطی آرام و دلنشین واقع شده است که به شما فرصت می‌دهد تا از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید و از استراحت و آرامش بخشید.

هتل بام سبز رامسر با داشتن امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، سالن همایش و … برای مسافرانی که به دنبال اقامتی تفریحی هستند، گزینه بسیار مناسبی است. همچنین، این هتل با داشتن امکاناتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون با صفحه‌ی بزرگ، مینی بار و … برای مسافرانی که به دنبال اقامتی مبتکرانه هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

اتاق‌های هتل بام سبز با داشتن امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام و … برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و لذت‌بخش هستند، گزینه بسیار مناسبی است. همچنین، این هتل با داشتن انواع اتاق‌ها از جمله اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سوئیت و … برای مسافرانی که به دنبال اقامتی با گزینه‌های مختلف هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

هتل بام سبز رامسر در موقعیتی بسیار عالی واقع شده است که به شما فرصت می‌دهد تا از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید. این هتل در فاصله کمی از دریا و در محیطی آرام و دلنشین قرار دارد که به شما فرصت می‌دهد تا با گردش در اطراف هتل، از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید.

شهر رامسر با داشتن جاذبه‌های گردشگری زیاد، مقصدی بسیار مناسب برای تفریح و سفر است. از جمله دیدنی‌های اطراف هتل بام سبز رامسر می‌توان به دریاچه گیلان، کوهستان‌های اطراف شهر، سد سالم و … اشاره کرد. همچنین، در نزدیکی هتل بام سبز ، امکاناتی مانند سوپرمارکت، فروشگاه‌های محلی، رستوران‌ها و … وجود دارد که به شما فرصت می‌دهد تا به راحتی نیازهای خود را برطرف کنید.

برای رزرو اقامت در هتل بام سبز رامسر، می‌توانید به وب‌سایت رسمی ماهانیوم مراجعه کنید و یا با شماره تماس‌های موجود تماس حاصل نمایید. هتل بام سبز رامسر با داشتن امکانات بسیار عالی و موقعیتی بسیار عالی، تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند.

سوئيت های اين مجتمع در ايستگاه بالای تله كابين در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دريا با منظره جنگل قرار گرفته كه تنها وسيله رفت و آمد به هتل تله كابين می‌باشد. ساعات کار تله کابين از ۱۰ صبح تا ۱۷:۳۰ می‌باشد. میهمانان موظفند سزساعت قبل از پايان کار خط تله کابين در مجتمع حاضر باشند و در صورت کوتاهی مجتمع هيچ‌گونه مسئوليتی را نخواهد پذيرفت. هزينه اقامت و بليط تله كابين كودكان زير ۵ سال رايگان می‌باشد و از ۵ سال به بالا شامل تمامی هزینه‌ها می‌شوند. (لازم به ذكر است، درصورتي كه مهمانان خارج از ساعات كار تله کابین(ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۳۰) به هتل مراجعه نمايند، می‌بايست توسط خودروی مخصوص هتل با هماهنگی تردد نمايند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹