از 3,600,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل بزرگ آراد مشهد

مشهد ، خیابان شیرازی ، شیرازی 5 ، ابتدای شارستان دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل بزرگ آراد مشهد یک هتل‌ 4 ستاره است که اقامتی با کیفیت را به شما هدیه می دهد .

کیفیت و خدمات هتل به قدری بالا بوده که در هنگام ورود به هتل برج آراد مشهد آن را حس خواهید کرد. وجود 2 لابی مجزا برای ساکنین برج و میهمانان هتل سبب شده تا رفاه بیشتری در زمان ورود به هتل ایجاد شود.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل بزرگ آراد در طبقه دوم برج خود، یک لابی وسیع همراه با طراحی داخلی فوق العاده زیبا و امکانات رفاهی مطلوبطراحی کرده است. از ویژگی های مهم این لابی سنگ های خیره کننده و جذاب، انتخاب رنگ عالی و مدرنیته، نورپردازی بدیع و … می باشند. البته یک لابی دیگر به صورت اختصاصی در طبقه همکف طراحی شده که مختص میهمانان هتل است.

در داخل اتاق های هتل 4 ستاره آراد مشهد امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، آینه دراور، تلفن، سرویس بهداشتی و حمام، مبل، آشپزخانه، تخت های راحت، تلویزیون صفحه تخت و … تعبیه شده است. استفاده از رنگ های زیبا در داخل اتاق ها مانند رنگ سرمه ای و سفید، سفید و قرمز و … باعث شده تا جذابیتی خاص در داخل اتاق ها ایجاد شود..

مجموعه آبی و اسپا با پرداخت هزینه دردسترس می باشد. استفاده سونای خشک و بخار، استخر و … می تواند یک روز عالی را برای شما بسازد. هانطور که شما آگاه هستید، استفاده از سونای خشک و بخار همراه جکوزی چه فواید بیشماری برای پوست و سلامت بدن دارد. لازم به ذکر است هنوز استفاده از مجموعه آبی به دلیل اقدامات ساختاری امکان پذیر نیست.

در این هتل برج آراد مشهد یک رستوران زیبا و مجلل وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی را ارائه می دهد. فودکورت هتل برج مشهد نیز با ارائه فست فود های خوشمزه؛ آماده پذیرایی از میهمانان است. کافی شاپ هتل نیز با فضایی دنج و مدرن؛ مکانی عالی برای گپ های دوستانه و قرارهای کاری است.

علاوه بر این، هتل برج آراد مشهد با داشتن رستورانی با منوی متنوع و کیفیت بالا، به مهمانان خود امکان می‌دهد تا از غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیزی لذت ببرند. همچنین، با داشتن باری با محیطی دلنشین، هتل برج آراد مشهد به مهمانان خود امکان می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود، در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، لحظات خوشی را سپری کنند.

به طور کلی، هتل برج آراد مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با توجه به امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل، مهمانان می‌توانند از یک تجربه‌ی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در مشهد بهره‌مند شوند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

 

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,600,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667