از 4,340,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر

رامسر ، خیابان شهید رجایی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر ، یکی از بهترین هتل‌های شمال ایران است که در منطقه‌ای زیبا و با دیدی فوق‌العاده قرار گرفته است.

این هتل با ۱۰۰۰۰ متر مربع مساحت و ۱۲۰ اتاق و سوئیت، امکانات بسیار عالی و خدمات با کیفیت بالا را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل های پارسیان آزادی رامسر شامل دو مجموعه هتل قدیم و جدید که در دامنه رشته کوه های البرز و در مرکز شهرستان رامسر با امکانات مدرن و امکانات تفریحی پذیرای شما میهمانان گرامی می‌باشد، که هتل جدید رامسر که در سال ۱۳۴۷ در ۳ طبقه با چشم انداز جنگل و دریا و سبک معماری کلاسیک تاسیس شده و هتل قدیم رامسر با مساحت حدود ۵ هزار متر مربع در ۳ طبقه در سال ۱۳۱۲ ساخته شده است. از مزایای هتل آزادی رامسر دسترسی آسان به جاذبه های دیدنی و طبیعی شهر و دیگر مناطق شهر از هتل می‌باشد. این هتل مجموعه ای از سلیقه های آلمان، ایتالیایی و انگلیسی را در خود گرد آورده است.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر ، دارای امکانات بسیاری است که شامل استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، ماساژ، سالن بدنسازی و … می‌شود. همچنین هتل پارسیان رامسر دارای رستوران با منوی فوق‌العاده و کافی شاپ با نوشیدنی‌های گرم و سرد متنوع است. امکانات دیگر هتل بزرگ پارسیان آزادی شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات اتاق، خدمات ارائه غذا در اتاق و … می‌شود.

اتاق‌های هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر با دکوراسیون زیبا و طراحی مدرن، فضایی راحت و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. هر اتاق دارای تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام و دوش با آب گرم و سرد می‌باشد. همچنین سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی دارای امکانات بیشتری هستند که شامل بالکن با دید دریا، آشپزخانه کامل، مبلمان راحت و … می‌شود.

هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر ، در منطقه‌ای زیبا و با دیدی فوق‌العاده قرار گرفته است. هتل پارسیان آزادی در نزدیکی دریا، کوه و جنگل قرار دارد که به مهمانان امکانات گردشگری بسیاری را ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به بازدید از شهرستان‌های نزدیک، بازدید از جاذبه‌های گردشگری محلی، شنا در دریا، پیاده‌روی در جنگل و … اشاره کرد.

هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر با طراحی زیبا، امکانات بالا و خدمات با کیفیت، بهترین گزینه برای اقامت در شمال ایران است. با دسترسی به امکانات گردشگری منطقه، مهمانان می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش را در قلب شمال ایران داشته باشند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021


استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 4,340,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667