از 2,370,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل بزرگ پارک حیات طرقبه

مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل بزرگ پارک حیات طرقبه در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه‌ی‌ ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه جهت زائرین علی بن موسی الرضا(ع) و گردشگران داخلی و خارجی احداث گرديده است.

این هتل پنج ستاره به مساحت ۳۱۰۰۰ متر مربع و ۲۵۰۰۰ متر زیر بنا بوده و دارای ۳۲۰ واحد اقامتی كه شامل آپارتمان، سوئیت لوکس می‌باشد. این هتل در فاصله حدود ۶ کیلومتر با شهر قرار دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

از بهترین مزایای آن دسترسی آسان به بند گلستان، ییلاقات و مراکز خرید طرقبه می‌باشد. مدیریت و پرسنل این هتل بزرگ پارک حیات طرقبه در تلاش اند با ارائه خدمات خوب، شما میهمانان گرامی اقامتی به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

با توجه به اینکه هتل پارک حیات مشهد آرامش و آسایش مهمانانش را اولویت اصلی خود می‌داند، در انتخاب مکان ساخت این اقامتگاه سلیقه بسیار زیادی به خرج داده شد. از این رو، تصمیم نهایی بر این بود که هتل پارک حیات به دور از هیاهوی همیشگی مشهد و دور فاصله‌ای ۶ کیلومتری از این شهر ساخته شود. البته در اطراف این اقامتگاه چندین مکان مهم و دیدنی وجود دارد اما فاصله هتل با حرم ثامن الائمه بیش از ۲۰ کیلومتر است.

اقامت در هتل پارک حیات مشهد به منزله برخورداری از انواع سرویس‌ها و خدمات خواهد بود که از آن جمله می‌توان به خشکشویی، خدمات لازم برای معلولان، ترانسفر رفت به فرودگاه، خدمات باربری، نظافت روزانه و تاکسی سرویس را برشمرد. تمامی این خدمات توسط کارکنان بسیار حرفه‌ای و کاربلد در اختیار شما قرار داده می‌شود تا راحتی اقامتتان چند صد برابر شود.

هتل پارک ، یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد است که با داشتن امکانات و خدمات بسیار عالی، مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار دارد. این هتل با داشتن موقعیتی بسیار عالی در قلب شهر، به راحتی قابل دسترسی است و به عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد شناخته می‌شود.

هتل پارک  مشهد با داشتن ۲۰۰ اتاق و سوئیت با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد، به مسافران خود امکانات و خدمات بسیار عالی را ارائه می‌دهد. همچنین، این هتل دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت کنفرانس و سمینار با تجهیزات کامل و حرفه‌ای است که برای برگزاری همایش‌ها، نشست‌های کاری و سمینارها بسیار مناسب است.

از جمله خدمات ارائه شده در هتل پارک حیات مشهد، می‌توان به رستوران با منوی بین‌المللی و ایرانی، کافی شاپ، سالن بیلیارد، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی اشاره کرد. همچنین این هتل دارای سرویس اتاق، پارکینگ اختصاصی، خدمات توریستی و نگهداری از کودکان می‌باشد.

هتل پارک مشهد با داشتن موقعیتی بسیار عالی در قلب شهر، به راحتی قابل دسترسی است. فاصله این هتل تنها ۵ دقیقه با حرم مطهر امام رضا(ع)، ۱۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی مشهد و ۱۵ دقیقه با ایستگاه راه‌آهن مشهد می‌باشد. همچنین، از جمله جاذبه‌های توریستی قرار گرفته در نزدیکی هتل پارک حیات مشهد، می‌توان به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، باغ‌های نیشابور، شهربازی شهر زعفرانیه و پارک لاله اشاره کرد.

هتل پارک حیات مشهد با داشتن امکانات و خدمات بسیار عالی، موقعیتی بسیار عالی در قلب شهر و دسترسی آسان به جاذبه‌های توریستی، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای اقامت در شهر مشهد است. با داشتن اتاق‌های بسیار زیبا و منحصر به فرد، رستوران با منوی بین‌المللی و ایرانی، کافی شاپ، سالن بیلیارد، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، هتل پارک حیات مشهد تجربه‌ای لذت‌بخش از اقامت در شهر مقدس مشهد را برای شما فراهم می‌کند.


فاصله هتل پارک حیات تا ییلاق طرقبه: ۲٫۴ کیلومتر

فاصله هتل پارک حیات تا پارک جنگلی وکیل آباد: ۴٫۸ کیلومتر

فاصله هتل حیات مشهد تا حرم امام رضا (ع): ۲۳ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,370,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667