هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل بستان مشهد یکی از هتل های دو ستاره نزدیک به حرم در مشهد مقدس می باشد که در سال ۱۳۷۴ افتتاح شده و جهت ارتقاء کیفیت و خدمات در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است.

هتل در حاشیه خیابان اندرزگو یا همان خسروی نو قرار گرفته که کمتر از ۵ دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد و صحن جامع رضوی حرم مطهر فاصله دارد و همچنین از دیگر مزیت های این هتل می‌توان به مراکز خرید و اداری اشاره نمود.

هتل بستان مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با موقعیت مکانی عالی خود در قلب شهر و نزدیکی به اماکن مذهبی، این هتل برای زائران و گردشگران یک گزینه عالی برای اقامت مطلوب و لذت‌بخش است.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل بستان، یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های تفریحی در منطقه، با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل با موقعیت جغرافیایی مناسب و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری محلی، گزینه‌ای عالی برای گردشگران و توریست‌های علاقه‌مند به استراحت و آرامش است.

امکانات و خدمات منحصر به فرد هتل بستان شامل اتاق‌های شیک و راحت با تمامی امکانات رفاهی، رستوران با منوی متنوع و لذت‌بخش، فضای سبز و زیبا برای استراحت، اینترنت پرسرعت برای ارتباطات پایدار ، و خدماتروم سرویس 24 ساعته برای رفاه مهمانان عزیزش می‌باشد.

با توجه به کیفیت بالای خدمات و تجربه حرفه‌ای تیم هتل بستان، اینجا بهترین مقصد برای استراحت و آرامش است. با رزرو این هتل، شما می‌توانید لحظات شاد و خوشایند را در حین اقامت در این مکان دیدنی تجربه کنید.

با هتل بستان، تجربه‌ای منحصر به فرد از استراحت و آرامش در محیط طبیعی زیبا را تجربه کنید و خاطرات خوبی را با خود به خانه ببرید.

با توجه به تعهد هتل بستان مشهد به ارائه خدمات با کیفیت و منحصر به فرد، این هتل به عنوان یک گزینه برتر برای اقامت در شهر مشهد شناخته شده است. با توجه به نظرات مثبت مسافران و تجربه‌های خوب آن‌ها، هتل بستان مشهد به عنوان یک مقصد پرطرفدار برای اقامت در شهر مشهد شناخته شده است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667