از 770,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل بین الحرمین جمکران

قم، جمکران، خیابان ظهور، کوچه 1/1. دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل بین الحرمین جمکران یکی از هتل های قم می‌باشد که در نزدیکی مسجد مقدس جمکران واقع شده است و مسافرین و زائرین می‌توانند این مسیر را در ۵ دقیقه به صورت پیاده طی کنند.

این هتل در ۴ طبقه و دارای ۲۴ واحد اقامتی با امکانات رفاهی و برخی اتاقها با ویو حرم می‌باشد. پرسنل و کادر مجرب و آموزش دیده هتل بین الحرمین با افتخار آماده میزبانی از میهمانان و زائرین گرامی می‌باشند.

تلفن تماس : 91031931-021

یکی از مزیت‌های بزرگ هتل بین الحرمین جمکران قم ، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) است. مسافران می‌توانند با پیاده‌روی کوتاه، به حرم مطهر بروند و زیارت حضرت حضرت معصومه را انجام دهند. همچنین، این هتل فاصله کوتاهی تا اماکن تاریخی و دیدنی شهر قم مانند حرم مطهر حضرت معصومه(س)، بازار بزرگ شهر و … را داراست.

با توجه به اینکه هتل بین الحرمین قم در محل استقبال مسافران قرار دارد، مسافران می‌توانند با راحتی و آسانی به هتل دسترسی داشته باشند. همچنین، تیم پذیرش مجرب و متعهد هتل، همواره آماده ارائه خدمات بهترین و با کیفیت‌ترین به مسافران محترم است.

با توجه به اینکه هتل بین الحرمین جمکران قم در فصل‌های پربازدید شهر قم ، معمولا رزرواسیون‌ها بسیار زود انجام می‌شود، بهتر است مسافران قبل از سفر خود رزرو اقامت خود را در این هتل انجام داده و از این طریق از بروز مشکلات در اختیار اقامت خود جلوگیری کنند.

با اقامت در هتل بین الحرمین قم ، شما مسافران عزیز به یک تجربه لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در شهر قم دست پیدا خواهید کرد. همچنین، با استفاده از خدمات و امکانات بسیار مناسب این هتل، سفر شما به شهر قم به یک تجربه بی‌نظیر و خاص تبدیل خواهد شد. پس برای رزرو هتل بین الحرمین ماهانیوم ، حتما به سایت ماهانیوم مراجعه کنید و از این هتل با کیفیت و مدرن برای اقامت خود استفاده کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 770,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹