هتل تابران مشهد

مشهد، خیابان آیت الله بهجت(آزادی سابق)، چهارراه زرینه ، روبه روی کاشانی ۱۴ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل تابران مشهد در یکی از بهترین مکان های شهرمقدس مشهد با معماری مدرن بصورت خیلی شکلی و زیبا بنا شده است.

این هتل دارای 87 اتاق و 240 تخت ، لابی ، کافی شاپ24 ساعته ، بازارچه ، مجموعه آبی ، اینترنت رایگان ، سالن همایش ، دو مجموعه تالار ، رستوران ، پارکینگ می باشد. فاصله تا راه آهن حدود 10دقیقه و فرودگاه 15 دقیقه می باشد. فاصله تا حرم مطهر رضوی 15 دقیقه پیاده روی و 24 نوبت سرویس رفت و برگشت رایگان می باشد، سرو غذاهای با کیفیت بصورت بوفه در وعده های صبحانه نهار و شام ارائه می گردد.

تلفن تماس : 91031931-021

جالب است بدانید که ؛ برای صرف نهار و شام نیز نیازی نیست به خارج از هتل تابران مشهد تشریف ببرید، چرا که رستوران هتل تابران مقدس با منو متنوع خود به شکل رستوران بام آماده پذیرایی از شما است. در رستوران هتل شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را که توسط بهترین سرآشپزها طبخ می‌شود را میل نمایید. کافی شاپ هتل چهار ستاره تابران ؛ با سرو انواع دسرها، آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم عصرانه‌ای خوشمزه را آماده کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم حتما خود را مهمان یک فنجان قهوه در کافی‌شاپ هتل تابران نمایید.آسانسور، صندوق امانات، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، لاندری (خشکشویی)، خدمات تور، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، ماساژ و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات هتل تابران مشهد هستند. اگر قصد دارید تا جلسه و سمینار برگزار کنید، هتل تابران مشهد ، با سالن همایش مطلوب خود آماده میزبانی عالی است.

بد نیست اطلاع داشته باشبد که سالن‌ها به امکانات روز مانند پروژکتور، بلندگو و غیره تجهیز هستند. غرفه صنایع دستی و مرکز خرید را نیز جزو امکانات هتل تابران مشهد می‌توان نام برد. این غرفه‌ها امکان خرید آسان و راحت سوغات را برای مسافران و مهمانان هتل فراهم کرده است. سونا خشک، استخر و سالن ورزش‌های آبی از جمله امکانات هتل تابران محسوب می‌شوند که برای سپری کرده لحظات مهیج و سرگرمی مهنانان هتل آماده سازی شده است.

شما با وقت گذرانی در استخر می‌توانید انرژی از دست رفته خود را دوباره بدست بیاورید. پرسنل هتل تابران مشهد در تلاش هستند تا لحظات خاطره‌انگیزی از سفر به مشهد مقدس برای میهمانان گرامی رقم بزنند.


فاصله تا بازار مرکزی ۱.۹ کیلومتر

فاصله تا حرم ورودی خیابان شیرازی: ۲.۵ کیلومتر

فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۸ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667