از 2,590,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل تبرک مشهد

مشهد، خیابان امام رضا ۱۲، شهید حنایی ۱۲، رجب زاده ۱ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل تبرک مشهد به گروه کارخانجات تبرک در سال ۱۳۹۹ خریداری و در سال۱۴۰۰ با بهترین متریال و با توجه به استانداردهای بین المللی هتلی تجهیز و راه اندازی شده است.

از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری در خیابان امام و هفده شهریور می‌باشد. این هتل در 6 طبقه و ۹۰ باب اتاق به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از زائرین حضرت رضا (ع) و گردشگران محترم می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

رزرو هتل تبرک مشهد از دسته هتل های ۳ ستاره محسوب می شود. این هتل دارای ظرفیت ۹۰ اتاق است. در این هتل ۶ سوئیت کواد، ۶ سوئیت دو خوابه و ۶ سوئیت یک خوابه به همراه ۴ سوئیت دولوکس و ۲ سوئیت فیستا وجود دارد. این هتل دارای ۳۶ اتاق بل بوده و همینطور ۲۴ اتاق تویین دارد. البته اتاق های تریپل نیز برای ان طراحی شده است. لابی و لابی لانژ هتل نیز بسیار عالی طراحی شده است. هتل دارای کافی شاپ و رستوران و کافه رستوران است. هتل تبرک مشهد در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است. این مجموعه در خیابان دانش شرقی، خیابان حنایی ۱۲ و همینطور خیابان رجب زاده ۱ قرار گرفته است.

هتل‌ تازه تاسیس تبرک مشهد با امکانات و خدمات متنوعی همراه است که به مسافران امکان اقامت در محیطی راحت و لذت‌بخش را می‌دهد.هتل تبرک مشهد در یکی از مناطق پرجاذبه شهر مشهد است که با وجود فاصله کوتاهی که با حرم امام رضا (ع) دارد، به عنوان یکی از بهترین نقاط اقامتی برای زائران شناخته می‌شود. در فصل‌های پرتردد، به دلیل تعداد زیاد زائران، هتل تبرک مشهد پربارتر می‌شوند، بنابراین بهتر است قبل از سفر خود، به رزرو هتل بپردازید تا از ناراحتی و عدم دسترسی به هتل دلخواه جلوگیری کنید.

هتل‌ تبرک مشهد در نقاط مختلف شهر واقع شده‌ و برخی از امکانات آن مانند وای فای، پارکینگ، خدمات اتاق، صبحانه، ناهار، شام و … هستند.

رزرو هتل در تبرک مشهد با استفاده از سایت‌ رزرواسیون ماهانیوم بسیار ساده است. شما می‌توانید با جستجو در این سایت‌ها، به راحتی به هتل‌های مختلف دسترسی پیدا کنید و با توجه به نیازهای خود، اقامت خود را در یکی از بهترین قیمت هتل‌ تبرک مشهد را رزرو کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی و کمک در رزرو هتل، می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. همچنین، بعضی از هتل‌ها خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی و گشت‌های توریستی نیز ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کنند تا بهترین تجربه زیارتی را داشته باشید.

فاصله هتل تبرک مشهد از ایستگاه قطار شهری هفده شهریور 4 دقیقه با خودرو اعلام شده است. از این هتل تا ایستگاه قطار شهری شهید مفتح نیز 6 دقیقه با خودرو فاصله دارید. از هتل تبرک تا فرودگاه بین المللی 13 دقیقه با خودرو فاصله دارید. البته که این فاصله گاه به دلیل ترافیک بیشتر هم می شود.

در سایت ماهانیوم، هتل‌های مختلف با امکانات و خدمات متفاوت در دسترس شما قرار دارند. از هتل‌های لوکس و پنج ستاره تا هتل‌های اقتصادی، همه در این سایت وجود دارند. همچنین، با استفاده از فیلترهای مختلف، می‌توانید به راحتی هتل‌هایی را که به نیازهای خود می‌پردازند، پیدا کنید.


امکانات رایگان هتل :

سرویس رفت به حرم

شارژ چای و آب داخل اتاق ها

5 گیگ اینترنت رایگان روزانه

ترانسفر فرودگاهی مابین ساعات 9 صبح الی 6 عصر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,590,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667