از 1,230,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل جاوید دو مشهد

مشهد خیابان طبرسی 27 هتل جاوید دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل جاوید دو مشهد یک هتل اقتصادی دو ستاره تاپ در شهر مشهد واقع در کشور ایران است.

این هتل ۴۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی و اتا‌ق‌ها، پارکینگ، آسانسور، خشکشویی، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. اتاق‌های هتل جاوید دو مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال، فضای نشیمن و حمام هستند. فاصله هتل تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ۱۰ دقیقه، بازار رضا ۲.۷ کیلومتر، پارک کوهسنگی ۸.۸ کیلومتر، مرکز خرید الماس شرق ۹ کیلومتر، ایستگاه راه‌آهن ۲.۵ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ۱۰.۶ کیلومتر است.

تلفن تماس : 91031931-021

رزرو هتل‌های داخلی به نسبت کار آسانی است ، زیرا دسترسی به اطلاعات کامل آن از جمله جاذبه‌های اطراف ، امکانات هتل و … بسیار راحت‌تر و در دسترس‌تر است. بنابراین برای انتخاب و رزرو هتل‌های داخلی ، کافیست اسم  هتل جاوید دو مشهد و یا حتی هتل مورد نظر خود (در صورتی که از قبل هتل و محل اقامت خود را مشخص کرده باشید.) را سرچ کنید و اقدام به رزرو آن کنید.

رزرو هتل جاوید دو مشهد در ماهانیوم به آسانی و راحتی رزرو بلیط هواپیما و تور در آن است. به این صورت که در مرحله‌ی ابتدایی مقصد مورد نظر و تاریخ ورود و خروج خود را وارد می‌کنید، همچنین می‌توانید تعداد نفرات (شامل تعداد بزرگسالان و کودکان) را نیز وارد کنید. سپس با کلیک کردن بر روی دکمه جستجو، تمامی هتل های موجود با شرایط مورد نظر شما برای رزرو، در یک صفحه به نمایش گذاشته می‌شود.

شما می‌توانید به راحتی در میان تمامی پیشنهاد‌هایی که توسط تامین‌کنندگان ارائه شده است جستجو کنید و بهترین و ارزانترین هتل یا اقامتگاه را متناسب با سلایق و شرایط خود و همراهانتان رزرو کنید. لازم است بدانید که قیمت رزرو هتل‌ با توجه به زمان سفر شما و ایام و مناسبت‌های مختلف سال متفاوت است بنابراین ممکن است با تغییر زمان ورود و خروج، نرخ و هزینه رزرو هتل کاهش و یا افزایش یابد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,230,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667