هتل خاتم کیش

کیش، مير مهنا، بلوار نیایش، خیابان اقبال دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل خاتم کیش واقع در بلوار میر مهنا در سال ۱۳۷۶ افتتاح گردید.

این هتل دو ستاره دارای ۳۷ باب اتاق و سوئیت با امکانات مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مجموعه موجب دسترسی مناسب به بازار عربها و ساحل نیلگون خلیج فارس گردیده است. پرسنل مجرب هتل خاتم آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی جزیره کیش می‌باشند.البته لازم به ذکر است که هتل خاتم در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی اساسی قرار گرفت تا تجربه چندین ساله این اقامتگاه با هنر مدرن تلفیق یابد و معجزه‌ای از جنس رفاه و آسایش را برای مهمانان به ارمغان آورد. هتل خاتم کیش مجهز به ۳۵ باب اتاق و سوئیت شیک و زیبا است.

تلفن تماس : 91031931-021

در این اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکانات مختلفی از قبیل یخچال، کمد، تلویزیون، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، مینی‌بار، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و شبکه پخش فیلم گنجانده شده تا مهمانان هتل خاتم ، در هر لحظه و هر ثانیه از اقامت خود، احساس راحتی و آرامش داشته باشند. جالب است بدانید که موقعیت مکانی هتل خاتم برای دسترسی به نقاط مختلف شهر بسیار مناسب بوده و این هتل فقط ۲۰ دقیقه با ساحل فاصله دارد. بنابراین اقامت در هتل خاتم کیش به منزله، راحتی در رفت و آمد به نقاط مختلف جزیره خواهد بود.

از طرفی دیگر، تجربه چندین سال هتل‌داری باعث شده که مدیران و مسئولان هتل خاتم کیش در انتخاب پرسنل خود نهایت دقت را به خرج دهند و افرادی کاملا مجرب و شایسته را برای خدمت گذاری انتخاب نمایند.

درباره Khatam Hotel Kish بد نیست این را هم بدانید که اقامتگاه مد نظر دارای رستورانی با ظرفیت ۹۰ نفر است. در این رستوران، رِنج گسترده‌‌ای از غذاهای لذیذ و خوش‌طعم طبخ و در محیطی بسیار دلنشین برای مهمانان سرو می‌شوند. جدا از این رستوران، هتل خاتم کیش دارای یک کافی شاپ و همچنین چایخانه سنتی است که فرصت میل کردن نوشیدنی‌های دلچسبی را برای مهمانان مهیا می‌کنند.

اگر در سفر به کیش، مهمان هتل خاتم این شهر شدید، پیشنهاد ما به شما این است که از سرویس کرایه اتومبیل استفاده نمایید و برای گشت و گذار در جزیره زیبای کیش، اتومبیلی شیک و لوکس در اختیار داشته باشید.


رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر

پارکینگ ندارد

اینترنت ندارد

آسانسور: ندارد

ترانسفر استقبال: دارد

ترانسفر بدرقه: ندارد

خدمات شام: دارد


مسافت هتل تا فرودگاه: ۱۰ دقیقه با ماشین

مسافت هتل تا بندرگاه: ۱۰ دقیقه با ماشین

مسافت هتل تا مرکز شهر: ۱۵ دقیقه پیاده


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


در این هتل صبحانه تنها به صورت پک سرد سرو می گردد.


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667