از 3,690,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل خورشید هشتم مشهد

مشهد ، شارستان ، انتهای شوشتری 7 ( ورودی باب الحسن ) دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل خورشید هشتم مشهد یکی از هتل‌های زیر مجموعه هتل‌های کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و هتل خورشید هشتم کوثر مشهد در فاصله ۷۰ متری حرم مطهر قرار دارد.

این هتل در زمینی به مساحت حدود ۷ هزار متر مربع و زیربنایی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع در ۱۱ طبقه احداث شده است و ۶ طبقه اقامتی و تجاری و ۵ طبقه آن شامل پارکینگ و خدمات است. این هتل پنج ستاره سه رستوران با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

سالن همایش و مجالس، استخر، سونا، مجموعه آب‌درمانی و (امکانات ورزشی __ درحال راه اندازی *)نیز از امکانات این هتل است. هتل دارای ساختمان جدید الاحداث است و تمام لوازم و بخش‌های آن تازه و نو هستند. نظافت هتل بخوبی انجام می‌شود و همین مورد بر جذابیت‌های آن افزوده‌است. استخر موجود در هتل نیز در حال تکمیل شدن است و بزرگی آن جوابگوی مسافران بیشمار این مجموعه است.

از موارد چشمگیر دیگر هتل خورشید هشتم کوثر مشهد می‌توان به وجود اینترنت رایگان وای فای در تمام بخش‌های هتل اشاره کرد که امکان برقراری ارتباط را تسهیل ساخته‌است. اگر ورزشکار هستید بهتر است با خیال راحت این هتل را انتخاب کنید زیرا ورزشگاه نیز در این هتل وجود دارد که دستگاههای ورزشی آن استاندارد و به روز هستند. برای رفتن به حرم مطهر نیز می‌توانید از سرویس‌های تعبیه شده در هتل استفاده کنید و به راحتی به برای زیارت به حرم بروید. در صورت نیاز برای شستشوی لباس‌هایتان می‌توانید از لاندری و خشکشویی نیز استفاده کنید.

هتل علاوه بر باشگاه ورزشی دارای استخر نیز هست و شما می‌توانید از این امکانات استفاده کنید تا اقامت بهتری را داشته‌باشید. از سایر موارد موجود در هتل وجود سالن همایش و اجتماعات است.

یک عدد نانوایی نیز در هتل وجود دارد که نانوایی سنتی است و در صورت نیاز می‌توانید نان مورد نیاز خود را از آن استفاده تهیه کنید. اتاق‌های هتل خورشید هشتم کوثر مشهد نیز از امکانات خوبی برخوردار هستند و نحوه چینش و دکوراسیون واحدها طوری است که شما می‌توانید اقامت آسوده‌ای را در آن تجربه کنید. تمام واحدها دارای تلویزیون با صفحه تخت هستند و علاوه بر موارد گفته شده اینترنت نیز در تمام واحدها وجود دارد. تخت‌های راحت و مرتبی در تمام واحدها وجود دارد که درجه یک هستند.

هتل خورشید هشتم کوثر مشهد ، یکی از بهترین هتل های شهر مشهد است که با ارائه خدمات بسیار عالی و مدیریت حرفه ای، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. این هتل با داشتن امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی ( درحال راه اندازی *)، به گردشگرانی که به دنبال یک اقامت لوکس و راحت در مشهد هستند، پاسخگویی می کند.

همچنین، موقعیت جغرافیایی عالی هتل خورشید مشهد بنیاد شهید ، باعث شده است که به راحتی به حرم مطهر امام رضا(ع) دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال یک اقامت لوکس و با کیفیت در مشهد هستید، حتما باید هتل خورشید هشتم کوثر را برای اقامت خود در نظر بگیرید.


فاصله هتل خورشید کوثر مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع): 70 متر

فاصله هتل خورشید کوثر مشهد تا پارک کوهسنگی مشهد: ۱۳.۴ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


امکانات تهیه چای و نسکافه در اتاق های هتل موجود می باشد .

سوئیت جونیور رو به حرم با خواب مستر دارای وان و جکوزی می باشد .

سوئیت های رو به حرم در روز ورود دارای پذیرایی رایگان می باشد .

در صورت اقامت مهمانان در روز تولد از طرف هتل کیک رایگان دریافت می کنند .

سوئیت جونیور با خواب مستر رو به حرم قابلیت 3 نفر اضافه را دارا می باشند .


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,690,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

وب سایت

https://mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667