از 2,100,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل خیام مشهد

مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی 20 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل خیام مشهد ، یکی از قدیمی ترین هتل ها در میدان شهدا مشهد از کلان شهرها در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است .

این شهر در زمان افشاریان پایتخت ایران بود و امروزه به واسطه حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام شیعیان ، همه ساله پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و خارج از کشور می باشد که برای زیارت از اماکن زیارتی مشهد به خراسان سفر می کنند.

تلفن تماس : 91031931-021

مشهد در سال ۱۳۸۸ رسما به عنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شد. حال اگر قصد تشرف به حرم مطهر حضرت امام رضا را داشته و می خواهید محل اقامتتان کمترین فاصله را با حرم داشته باشد پس باید در این هتل اقامت داشته باشید. با خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو این هتل تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید خود را در آستان مبارک بیبنید.

هتل خیام در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد، اما در سال ۹۶ شمسی به علت ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مهمانان تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل خیام مشهد هتلی ۳ ستاره ،بسیار مجلل و بزرگ است که در ۵ طبقه با ۷۰ اتاق بنا شده و در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۱۹۱ مهمان را دارد. اتاق های این هتل شامل اتاق های ۲ تخته دابل،۲ تخته تویین،۳ تخته و ۴ تخته هستند.

همه این اتاق ها همراه صبحانه، نهار و شام بوده و چشم انداز اتاق ها رو به حرم مطهر، محوطه و خیابان های اطراف است. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، چای ساز، مینی بار غیر رایگان، اینترنت غیر رایگان در اتاق و حمام اختصاصی همراه با تجهیزات بهداشتی شامل صابون، دمپایی، سشوار و حوله هستند. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به دراور، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، آباژور، سیستم سرمایشی، گرمایشی و میز کار اشاره کرد.

نگران وسایل گرانبها و اشیاء قیمتی خود نباشید، تمامی اتاق ها مجهز به صندوق امانات مخصوص هستند. اگر در حال تدارک برای برنامه سفر مشهد مقدس و اقامت خود به دنبال هتلی سه ستاره با امکانات خوب و پرسنل مجرب و اموزش دیده هستید هتل خیام مشهد یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو است.


فاصله تا حرم : ۰.۵ کیلومتر

فاصله تا میدان بیت المقدس: ۱.۶ کیلومتر

فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۲.۵ کیلومتر

فاصله تا پایانه مسافربری : ۵.۴ کیلومتر

فاصله تاپارک کوهسنگی: ۹.۳ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,100,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667