از 3,230,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل داریوش کیش

کیش، میدان داریوش دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل داریوش کیش نماد تمدن اصیل ایرانی و تمدن بزرگ مردم پارس است.

در ساخت این هتل تلاش بسیاری توسط بهترین معماران و پیکرتراشان ایرانی به کار رفته است. نام این هتل داریوش گذاشته شده است چراکه همه اجزا در ساخت آن از تندیس ها، ستون ها و سنگ نگاره های محوطه و داخل عمارت همگی برگرفته از ساخت کاخ های آپادانا و تچر در تخت جمشید می باشد که به مهمانان این امکان را می دهد که خود علاوه بر امکانات هتلی به صورت یک موزه، مورد توجه و بازدید ایشان قرار گیرد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل بزرگ داریوش کیش یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که با فضایی شیک و مدرن، خدمات برتر و امکانات ویژه خود، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای اقامت در این جزیره زیبا می‌باشد. این هتل با موقعیت مناسب خود در نزدیکی دریا و دسترسی آسان به اماکن دیدنی و تفرجگاه‌های مختلف، تجربه‌ای لذت‌بخش و یادگار از سفر شما به کیش را فراهم می‌کند.

هتل داریوش کیش با طراحی مدرن و زیبا، اتاق‌های فضای باز و داخلی شگفت‌انگیز و امکانات برتر، به مهمانان خود اقامتی لوکس و راحت ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل با دکوراسیون زیبا، امکانات رفاهی مدرن، تلویزیون، آینه، حمام خصوصی و دسترسی به اینترنت بی‌سیم مجهز شده‌اند. همچنین، هتل دارای رستوران با منوی متنوع و لذت‌بخش، استخر، سالن ورزش، سرویس اتاق و سرویس پذیرایی 24 ساعته است.

اما جذاب‌ترین قسمت هتل داریوش کیش، منظره‌ای فوق‌العاده از دریا و ساحل کیش است که از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قابل مشاهده است. صبحانه با منظره‌ای زیبا از دریا و غروب خورشید در ساحل کیش، تجربه‌ای فوق‌العاده و فراموش‌ناپذیر برای مهمانان هتل داریوش است.

با توجه به موقعیت عالی هتل داریوش کیش در نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری معروف کیش مانند پارک ملل، باغ سحرآمیز، بازار تجارت و …، مهمانان هتل امکان دسترسی آسان به این مناطق را دارند و می‌توانند از تمام امکانات و خدمات شهر بهره‌بردارند.

بنابراین، هتل داریوش کیش با فضای لوکس، خدمات برتر، منظره زیبای دریا و موقعیت عالی خود گزینه‌ای عالی برای اقامت در جزیره کیش است. تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌ای خوب از سفر شما به جزیره کیش را با اقامت در هتل داریوش کسب خواهید کرد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آرایشگاه
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,230,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403