از 910,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل دریا تبریز

تبریز، خیابان راه‌آهن (۲۲ بهمن)، مقابل مرکز درمانی بابک دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل دریا تبریز در شهر اولین‌ها یعنی تبریز قرار دارد و یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره این شهر است.

هتل در پنج طبقه، شامل 104  اتاق یک، دو و سه تخته است که امکانات رفاهی استانداردی دارند. هتل دریا به خصوص برای آنهایی که اهل ورزش هستند ایده آال است. هتل با داشتن استخری بزرگ، سالن فوتسال و سالن بدنسازی برای ورزش دوستان هتلی کم نظیر است. بیمارستان بابک درست روبه روی هتل واقع شده است .

تلفن تماس : 91031931-021

هتل دریا تا بازار تبریز 15 دقیقه با ماشین بیشتر فاصله ندارد و از آن گذشته به خانه مشروطه و مقبرالشعرای تبریز نیز دسترسی مناسبی دارد. گشت درون شهری و برون شهری هتل نیز برای راحتی بیشتر مسافران آمده خدمات رسانی است. کلیه اتاق ها دارای حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال، تلفن، رادیو موزیک هستند.

همچنین سرمایش و گرمایش اتاق ها با فن کوئیل صورت می گیرد. از جمله امکانات رفاهی هتل دریا که برای رفاه حال و آسایش مهمانان و گردشگران شهر زیبا تبریز می توان به استخر بزرگ با جکوزی و سونای خشک و بخار هتل بسیار دیدنی و جالب است که استفاده از آن برای میهمانان (مختص آقایان) رایگان است. همچنین هتل دارای سالن فوتسال به وسعت ۶۰۰ متر مربع که تیم های ورزشی که میهمان هتل دریا تبریز هستند، تمرینات خود را می توانند بصورت رایگان در تایم صبح در این سالن انجام دهند.

لازم با ذکر است که دریا تبریز دارای سالن بدنسازی مجهز به وسعت ۴۰۰ متر و میز های شطرنج برای استفاده از میهمانان محیا و آماده است. هتل مجهز به اینترنت پرسرعت که استفاه از آن رایگان است. پارکینگ اختصاصی هتل دریا گنجایش کافی برای اتومبیل میهمانان را دارد. شایان ذکر است که اکثر شعب بانک ها در اطراف هتل مستقر هستند و گشت درون شهری و برون شهری با تاکسی و یا مینی بوس در دسترس مهمانان عزیز است.جالب است بدانید که سرویس صبحانه رایگان و بصورت بوفه آزاد از ساعت ۷:۰ الی ۱۰:۰ آماده پذیرایی از مهمانان گرامی هستند.

دسترسی مناسب به مراکز خرید از جمله بازار بزرگ تبریز و اماکن دیدنی و تاریخی همچون خانه مشروطه و مقبره الشعرا از مزایا انتخاب هتل محسوب می شوند.اگر با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردید و این هتل مد نظرتان بود،دریا با برخورداری از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 910,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667