از 1,970,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل دیاموند تهران

تهران - خیابان ولی عصر بالا‌تر از چهارراه پارک وی - خیابان فرشته (فیاضی) خیابان بیدار - خیابان مریم غربی - خیابان راز دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل دیاموند تهران در شمال خیابان ولیعصر تهران قرار گرفته است.

هتل در یکی از مناطق دیپلماتیک شهر واقع شده و از موقعیت اداری و تجاری خوبی برخوردارست. محل نمایاشگاه‌های بین‌المللی تهران فاصله نزدیکی از هتل داشته، در نتیجه برای میهمانانی که به‌منظور شرکت در نمایشگاه به تهران سفر کرده‌اند محل اقامت‌ ایده‌الی محسوب می‌شود.میدان معروف تجریش هم فاصله چندانی با هتل ندارد و میهمانان می‌توانند خیلی راحت از بازار تجریش و مراکز خرید اطراف میدان دیدن کنند. مناطق تفریحی و گردشگری چون دربند و درکه، موزه سینمای ایران، کاخ و موزه نیاوران، کاخ سعدآباد و غیره به آسانی از هتل دیاموند تهران قابل دسترسی است.

تلفن تماس : 91031931-021

به‌علاوه محل هتل سه ستاره دیاموند در خیابان ولیعصر هم بسیار مناسب پیاده‌روی و تماشای درختان زیبای این خیابان است. هتل دارای 60 واحد‌اقامتی به صورت اتاق‌های یک و دوتخته است. اتاق‌ها با توجه به مساحت و دید آن‌ها در پنج سطح D، C، B، A و Royal درجه‌بندی شده‌اند. ازجمله امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به اینترنت، تلویزیون، ماهواره و یخچال اشاره کرد. اتاق‌های رویال، A و C دارای پنجره با نمای خیابان و بقیه اتاق‌ها پنجره رو به پاسیو دارند. رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، ایتالیایی و دریایی آماده پذیرایی از میهمانان هتل و نیز ارائه سرویس به سازمان‌ها، سفارت‌خانه‌ها و مجالس شب میهمانان است.

کافی‌شاپ هتل دیاموند هم در فضایی دنج و دلنشین و با ارائه انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود و نوشیدنی‌ تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا به میهمانان هدیه می‌کند. با اقامت در هتل دیاموند تهران در اتاق‌ها و فضای لابیبه اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت نیاز هم می‌توانید از کافی‌نت هتل دیاموند تهران استفاده کنید. همچنین اگر برای برگزاری کنفرانس یا جلسات کاری خود در شهر تهران به سالن کنفرانس نیاز داشتید می‌توانید روی هتل دیاموند حساب کنید.

به‌علاوه برای آن‌دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند پارکینگ مسقف (البته با ظرفیت محدود) مهیا است. تاکسی‌سرویس هتل هم آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی ‌است. برای شستن لباس‌های خود هم نگران نباشید، می‌توانید آن‌ها به خشک‌شویی هتل دیاموند سپرده و تمیز و اتو شده تحویل بگیرید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,970,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹

هتل شکوه شارستان مشهد

مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲

هتل پارسیان امام رضا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 12