از 4,410,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل رز درویشی مشهد

مشهد مقدس - بین امام رضا 1 و 3 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل رز درویشی مشهد در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است.

این هتل در مجاورت بارگاه ملكوتی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) در خیابان امام رضا واقع شده است. از دیگر مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به بازار رضا، مراکز خرید هفده شهریور اشاره نمود .

تلفن تماس : 91031931-021

هتل رز درویشی مشهد در ۲۲ طبقه و ۱۰۷ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل رز درویشی مشهد در سال 1399 به منظور ارائه خدمات به زائران گرامی فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل  سه ستاره مشتمل بر 22 طبقه و 107 باب اتاق و سوئیت می باشد، که 17 طبقه هتل به واحدهای اقامتی آن اختصاص داده شده است.این هتل در حاشیه خیابان امام رضا که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است و در فاصله 400 متری از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قرار گرفته است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان 5 دقیقه به صورت پیاده طی کرد. همچنین هتل تازه تاسیس رز درویشی دسترسی آسانی به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور فراهم آورده است.

اگر به دنبال یک محل اقامتی با کیفیت و لذت بخش در مشهد هستید، هتل رز گزینه‌ی مناسبی برای شماست. این هتل با طراحی زیبا و مدرن، امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، مکانی مناسب برای اقامت در شهر مقدس مشهد است.

هتل رز در خیابان امام رضا واقع شده و تا فاصله‌ای کوتاه با حرم امام رضا(ع) قرار دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خود، به عنوان یک گزینه‌ی عالی برای زائرانی که به دنبال اقامت نزدیک به حرم هستند، شناخته شده است.

هتل رز درویشی با داشتن امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، اقامتی لذت بخش در مشهد را برای شما فراهم می‌کند. این هتل دارای 107 اتاق می‌باشد که همگی با طراحی مدرن و زیبا، امکانات رفاهی کامل و دسترسی به اینترنت پرسرعت Wi-Fi مجهز شده‌اند.

امکانات اتاق‌های هتل رز درویشی شامل تلویزیون صفحه‌ی تخت، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی به همراه لوازم تمیز کننده، سرویس اتاق و خدمات نظافت روزانه است.

علاوه بر امکانات رفاهی در اتاق، هتل رز با داشتن خدماتی مانند رستوران، کافی شاپ، سالن همایش و نمایشگاه، اقامتی کامل و لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. رستوران هتل با منوی گوناگون و خدمات با کیفیت، مناسب برای صبحانه، ناهار و شام است.

همچنین هتل رز درویشی با داشتن سالن همایش، امکان برگزاری جلسات کاری، کنفرانس‌ها و مراسم خصوصی را فراهم می‌کند. این سالن با ظرفیت ۲۰۰ نفر، به دلیل داشتن تجهیزات کامل و خدمات با کیفیت، برای برگزاری هرگونه مراسم و جلسات کاری مناسب است.

برای رفتن به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین برای بردن چمدان‌ها و وسایلتان نیز خدمات باربری در این هتل دایر گردیده است.

به طور کلی، هتل رز درویشی با داشتن امکانات و خدمات بسیار عالی، به مسافرانی که به دنبال یک اقامت لوکس و با کیفیت در مشهد هستند، پاسخگویی می کند. اگر به دنبال یک اقامت لوکس و با کیفیت در مشهد هستید، حتما باید هتل رز درویشی را برای اقامت خود در نظر بگیرید.

بنا بر تعرفه سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، افراد زیر 2 سال از پرداخت هرگونه هزینه معاف ، افراد 2 تا 12 سال نیمه بها و افراد بالای 12 سال نرخ به صورت کامل محاسبه خواهد شد .


خدمات رایگان هتل شامل اینترنت و صبحانه بوفه می باشد .


فاصله هتل رز تا حرم مطهر: 4 دقیقه پیاده روی

فاصله تا فرودگاه : 20 دقیقه

فاصله هتل رز تا راه آهن: 15 دقیقه


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 4,410,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل الماس 1 مشهد

مشهد مقدس - خيابان امام رضا(ع) - امام رضا 4 و 6

هتل ادریس مشهد

مشهد مقدس - ميدان بيت المقدس

هتل جواهر شرق مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶

هتل آپارتمان پارادایس مشهد

مشهد، خیابان امام رضا ۵، کوچه چهنو ۲، سمت راست بن بست دوم