از 3,420,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل رونا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۷ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل رونا مشهد یکی از هتل های نوساز مشهد محسوب می گردد این هتل در سال 1401 افتتاح شده است .

با قرار گیری این هتل در خیابان امام رضا 17 مشهد، یکی از هتل های نزدیک به حرم مطهر می باشد که به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد.

این هتل دارای 10 طبقه و 187 واحد که 13 واحد آن ویژه می باشد ،ظرفیت اقامت 500 نفر مهمان را دارد .همچنین نزدیکی هتل به مراکز خدماتی و حمل و نقل شهری مثل ایستگاه مترو ، ایستگاه BRT و تاکسی ، موجب دسترسی آسان مهمانان به مقاصد تجاری و گردشگری در اطراف حرم و سایر نقاط شهر مشهد مقدس شده است.

تلفن تماس : 91031931-021

با انتخاب هتل رونا مشهد برای اقامت خود، به یک تجربه لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی دست پیدا خواهید کرد. این هتل با معماری زیبا و خدمات بی‌نظیر خود، شما را در زمینه اقامت و راحتی حین سفر به مشهد، شگفت‌زده خواهد کرد. با اتاق‌های شیک و رفاهی، رستوران‌های با منوی تنوع‌پذیر و خدمات برتر، هتل رونا مشهد به شما احساس لذت و رضایت کامل را القاء خواهد کرد.

با اقامت در هتل رونا مشهد، فضایی آرام و دلپذیر برای شما فراهم می‌کند. موقعیت ممتاز این هتل در نزدیکی اماکن مذهبی و دیدنی مشهد، اقامت شما را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل خواهد کرد. برای رزرو و اطلاعات بیشتر درباره هتل رونا مشهد، با ما تماس بگیرید و تجربه‌ای فوق‌العاده را تجربه کنید.

با انتخاب هتل رونا مشهد برای اقامت خود، به یک تجربه منحصر به فرد و لذت‌بخش دست پیدا خواهید کرد. این هتل با خدمات برتر و فضای آرام و دلپذیر خود، شما را در طول اقامت در مشهد همراهی خواهد کرد. تجربه زیارت مشهد را با اقامت در هتل رونا مشهد به یادگار خواهید داشت. جهت رزرو و اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید و تجربه لذت‌بخشی را تجربه کنید.

هتل چهار ستاره رونا با کادری مجرب و آموزش دیده با افتخار آمادگی میزبانی شما عزیزان را دارد.

واقع در قلب شهر و نزدیک به حرم مطهر، هتل رونا چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر و حضور پذیرای خود دارد. با دست‌خط زیبا و طراحی شگفت‌انگیر، این هتل چشم نواز است و تجربۀ اقامت در آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

هتل رونا مشهد در قلب شهر و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی عالی، به مسافران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به حرم مطهر دسترسی پیدا کنند و از زيارت آن لذت ببرند.

هتل رونا ماهانیوم در سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته و از مزایای اقامت در این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به خط ۱ BRT جهت تشرف به حرم مطهر رضوی و مراکز خرید اطراف حرم و همچنین دسترسی مناسب به بازار رضا اشاره نمود. هتل رونا با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,420,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667