از 4,300,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ریتز تهران

تهران - میدان ولیعصر - بالاتر از میدان - اول خیابان شهامتی - پلاک ۳۷ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ریتز تهران در پاییز سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است.

این هتل دارای 65 اتاق و سوئیت در یازده طبقه است. از مزایای اقامت در این مجموعه می توان به نوساز بودن، بزرگ بودن اتاق‌ها، رستوران روف‌گاردن، دسترسی مناسب به اماکن دولتی، مراکز درمانی، تجاری و تفریحی میدان ولیعصر و همچنین ایستگاه مترو اشاره کرد. هتل ریتز با پرسنل آموزش دیده و امکانات رفاهی مناسب در تلاش است تا لحظات خاطره انگیزی را از اقامت در شهر تهران داشته باشید.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل چهار ستاره ریتز یکی از هتل‌های تازه تاسیس و لوکس در شهر تهران است که در ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تا به امروز با ارائه امکانات رفاهی عالی میزبان مسافران و گردشگران بسیاری بوده است. نزدیک بودن به ایستگاه مترو یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل به شمار می‌آید.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل ریتز تهران می‌توان به مراکز تفریحی خیابان ولیعصر، موزه فرش، پارک دانشجو، پارک ساعیِ، موزه آبگینه و سفالینه و موزه پست و تلگراف اشاره کرد. هتل Ritz Hotel تا فرودگاه بین المللی مهرآباد ۹.۴ کیلومتر فاصله دارد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به پایتخت را داشته باشید، این هتل با موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان در سراسر هتل است. کسانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

ریتز تهران دارای ۱۱ طبقه و ۶۱ اتاق است که جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. علاقمندان به شنا و ورزش می‌توانند از خدمات استخر و سالن بدنسازی هتل ریتز تهران استفاده کنند. همچنین میهمانان می‌توانند با استفاده از خدمات ماساژ استراحتی به بدن خود دهند و از سونا و جکوزی نیز استفاده کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صراافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است.

فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و اتاق چمدان از دیگر خدماتی هستند که در این هتل چهار ستاره ارائه می‌شوند. هتل دارای محیطی دلنشین و بسیار تمیز است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. رستوران لاجورد با ۱۲۰ نفر ظرفیت در طبقه هشتم هتل ریتز تهران واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند.

صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح، ناهار از ساعت ۱۲ الی ۱۵ و شام از ساعت ۱۹ الی ۲۳ سرو می‌شود. در کافی شاپ جانان که در لابی هتل ریتز ماهانیوم قرار گرفته است، با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 4,300,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹

هتل شکوه شارستان مشهد

مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲

هتل پارسیان امام رضا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 12