از 3,770,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل زندیه شیراز

شیراز، خیابان هجرت دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل زندیه شیراز از هتل‌های ۵ ستاره در شهر زیبای شیراز است که در نزدیکی اماکن دیدنی و گردشگری مشهور این شهر واقع‌شده است.

همین امر سبب می‌شود تا در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان و کشورمان برای اقامتشان این هتل را انتخاب کنند و اینکه از شرایط بسیار خوب بهره‌مند شوند. این هتل فوق‌العاده و شیک بوده و از مسافران و گردشگران به نحو احسن میزبانی می‌کنند.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل ۵ ستاره زندیه شیراز به‌قدری زیباست که فقط باید خودتان از نزدیک ببینید، همچنین با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از ارگ کریم‌خان، آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدی بازدید کنید.رخی از مهمانان هتل زندیه با توجه به اینکه هدفشان از این سفر کار و تجارت است، بدین‌جهت می‌توانند به بخش بیزینس سرزده و از سالن سمینار لوکس بهره‌مند شوند، زیرا در این سالن امکان برگزاری جلسات بسیار مهم و ضروری را نیز برای مهمانان فراهم آورده‌اند.

اگر در سفر به شیراز مهمان هتل زندیه شدید، پیشنهاد می‌کنیم تا سری به گالری صنایع‌دستی هم بزنید. در این مکان، گوشه‌ای از روح هنری شهر شیراز به دل‌انگیزترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده است.در هتل زندیه می‌توان از حمام سنتی ایرانی برای استحمام نیز استفاده کرد. محیط این حمام برای مسافران و توریست‌های کشورهای خارجی بسیار جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود و افراد را به فضای گذشته می‌برد.

البته لازم به ذکر است که این هتل کاملاً مدرنیته است و همین امر باعث ساخته‌شدن استخر، سونا و جکوزی بسیار شگفت‌انگیزی شده است. ناگفته نماند که در هتل زندیه ، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها هم تعبیه‌شده تا مهمانان دمی به آسودگی در این مکان‌ها سپری نمایند.

شکی نیست که شما هم با قدم گذاشتن در رستوران کلاسیک یا رستوران سنتی هتل زندیه شیراز حیرت‌زده خواهید شد. لابی و کافی‌شاپ این اقامتگاه نیز با منوی جذاب و محیط آرامش‌بخشی که دارند، در نوع خودشان بی‌نظیر هستند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,770,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667