از 730,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل زیارت گرگان

گرگان ، انتهای بلوار ناهارخوران، روستای زیارت گرگان دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل زیارت گرگان به عنوان هتل دو ستاره در روستای خوش آب و هوای زیارت در انتهای جاده زیبای ناهار خوران گرگان واقع شده است.

روستای زیارت دارای آب و هوایی روح انگیز است و همین امر سبب جذابیت بیشتر این هتل شده است. این هتل زیبا در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است و ۸ کیلومتر تا شهر گرگان فاصله دارد. هتل زیارت دارای ۴ طبقه و ۲۷ اتاق و سوئيت است که واحدهای اقاتمتی در دو طبقه هستند و پارکینگ این هتل نیز در طبقه منفی یک قرار دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

لازم به ذکر است هتل زیارت در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. از مزیت های هتل زیارت گرگان می توان به اتاق های دلباز آن اشاره کرد که چشم اندازی رو به مناظر زیبای طبیعی دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به مکان های تفریحی لحظات خوشی در انتظار شماست. دسترسی آسان به آستان مقدس امام زاده عبدالله و چشمه آب گرم جزو امکانات مشهور این هتل به شمار می روند. این هتل با کارکنان مجرب خود آماده پذیرایی از شما مهمانان سراسر کشور هستند و اقامتی خاطره انگیز را برایتان رقم می زنند.

هتل زیارت با پذیرش ۲۴ ساعته در حال استقبال از میهمانان هستند و در قسمت ورودی لابی Ziarat Hotel دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. از جمله امکانات هتل زیارت گرگان می توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، خدمات لباسشویی و خشکشویی، روم سرویس اشاره کرد. پارکینگ این هتل نیز با ظرفیت ۱۸ خودرو بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که به وسیله ماشین شخصی سفر می کنند. در لابی و راهرو طبقات به سرویس بهداشتی ایرانی دسترسی خواهید داشت.

توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱ ظهر است. در صورت اقامت در هتل زیارت گرگان صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

هزینه اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان است و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها بوده و برای افراد بالای ۱۳ سال هزینه اقامت به صورت کامل دریافت می گردد.

روستای زیارت به دلیل وجود آب و هوایی روح انگیز موجب جذابیت بیشتر هتل زیارت گرگان شده است. از امتیازات این هتل اتاق های رو به مناظر زیبای طبیعی و امکان گشت های تفریحی می باشد. این هتل با کارکنان مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشند تا اقامتی خاطره انگیز را برایتان رقم بزنند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 730,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4