از 1,600,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل زیبا تهران

تهران، ابتدای خیابان سعدی جنوبی، شماره ۱۱ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل زیبا تهران همانند نامش از هتل‌های زیبای ۲ ستاره تهران است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد.

از امکانات و خدمات این هتل می‌توان در این حد گفت که به اندازه ستاره‌های سردرش امکانات رفاهی برای اقامتی خوب را آماده کرده است با این برخی از امکانات هتل‌های رده بالاتر را ندارد. به همین دلیل اقامت در آن به مهمانانی پیشنهاد می‌شود که قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرشان را دارند.

تلفن تماس : 91031931-021

البته از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل زیبا در جای نسبتا خوبی قرار گرفته و به جاهایی مانند کاخ گلستان، تئاتر شهر و غیره نزدیک است. هتل زیبا کادر حرفه‌ای و خوش برخوردی هم دارد که برخورد محترمانه‌شان جبران تمام نواقص هتل است.

مهمانانی که وسیله‌ای ارزشمند همراه دارند، لازم نیست آن را همراه خود به این سو و آن سو ببرند کافی است سری به لابی زده و از بخش پذیرش سراغ صندوق امانات را بگیرند. پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان است. لابی هتل ظرفیت ۱۲ نفره داشته و در این بخش به تلویزیون و اینترنت هتل دسترسی خواهید داشت.

زنگ هشدار، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی از دیگر امکانات هتل‌ زیبا اند. در بخشی از هتل زیبا تهران نیز نمازخانه‌ای اختصاصی وجود دارد تا بتوانید با خیالی آسوده و به دور از هر حواس‌پرتی‌ای به عبادت بپردازید. مهمانانی که سفر با خودرو را به خرید بلیط هواپیما تهران ترجیح داده‌اند بد نیست بدانند که هتل پارکینگ ندارد و باید اتومبیلشان را خیابان‌های و کوچه‌های اطراف هتل پارک کنند.

مهمانان با اقامت در هتل زیبا امکان استفاده از خدمات صبحانه را خواهند داشت و علاوه بر این در تمامی اتاق‌ها امکان شارژ وسایل الکترونیکی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. همچنین یخچال، میزتحریر، کمدلباس و تلفن برای راحتی بیشتر در اتاق‌ها قرار داده شده است.

اتاق‌های Ziba Hotel مینی‌بار ندارند اما در روز ورود مهمانان آب رایگان در یخچال اتاق قرار داده می‌شود. سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش نیز برای آسایش مهمانان در تمامی واحدها تعبیه شده است. سرویس حمام اتاق‌ها شامل یک دوش ساده است و سرویس بهداشتی برخی از آن‌ها فرنگی است اما مهمانان می‌توانند به سرویس بهداشتی ایرانی بین طبقات نیز دسترسی داشته باشند.

برای اینکه حوصله‌تان سر نرود تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های دیجیتال استانی در تمامی اتاق ها قرار داده شده است و در کنار آن مهمانان امکان اتصال به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. دمپایی برای سرویس‌ها، صابون، شامپو، سشوار و بالکن دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,600,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹

هتل شکوه شارستان مشهد

مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲

هتل پارسیان امام رضا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 12