از 1,100,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل سارینا مشهد

مشهد، چهارراه بی سیم، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد 5 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل سارینا مشهد ، هتلی چهار ستاره در خیابان جهاد 5 واقع شده است.

این هتل در سال 1398 ساخته شد و با 211 واحد اقامتی در هفت طبقه پذیرای زائران و مسافران شهر مشهد می‌باشد. از هتل سارینا تا حرم امام رضا (ع) ، حدود نیم ساعت پیاده و حدود 10 دقیقه با خودرو فاصله است.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل سارینا مشهد دارای سالن همایش و اجتماعات بوده و برای افرادی که برای تجارت به این شهر سفر می‌کنند، مناسب است. رستوران هتل سارینا، با ارائه غذاهای ایرانی، گزینه‌ای در دسترس برای صرف غذا می‌باشد. همچنین کافی‌شاپ و چایخانه سنتی به جهت صرف نوشیدنی در میان یک روز شلوغ، انتخابی ایده‌آل است. برای خرید نیز می‌توانید به فروشگاه صنایع دستی و سوغات داخل هتل سر بزنید.

اگر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی برایتان اهمیت دارد، از هتل سارینا 4 ستاره مشهد با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی یا حدود 4 دقیقه رانندگی می‌توانید به ایستگاه اتوبوس و مترو امام خمینی (ره) بروید. برای خرید سوغات، بازار رضا با حدود 10 دقیقه رانندگی از شما فاصله دارد. اگر علاقه‌مند بودید، با طی مسافت 1 کیلومتری از هتل سارینا ، می‌توانید از گنبد سبز دیدن کنید.

از وظایف اصلی هتل‌هایی ممتاز و متمایز، توانایی فراهم کردن غذای موردعلاقه مهمانان در فضای پاکیزه و باصفای رستورانی شیک و باکیفیت است، مسئولیتی که هتل سارینا مشهد به‌خوبی از پس انجام آن برآمده است، چراکه با داشتن رستورانی بسیار باکیفیت در طبقه همکف خود، تمامی نیازهای خوردوخوراک مهمانان خود را تأمین کرده است. غذاهای لذیذ رستوران فیروز، اقامتی به‌یادماندنی در مشهد را برای گردشگران رقم زده و بازگشت مجدد آن‌ها به این هتل را تضمین کرده است. افزون بر رستوران، کافی‌شاپی دلپذیر مجهز به انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهایی لذیذ و دم‌نوش‌هایی آرامش‌بخش و احیاکننده آمادگی کامل برای پذیرایی از گردشگران را دارد.

کارکنان مجرب و کارآزموده هتل در تمام طول ‌روز در تلاش‌اند تا خدماتی درخور مهمانان و زائران گرامی ارائه دهند و رضایت حداکثری این عزیزان را جلب نمایند. این خدمات عبارت‌اند‌ از: خدمات باربری، تشریفات ویژه، ترانسفور رفت‌وبرگشت (با دریافت هزینه)، دورنگار، فتوکپی و پرینت، سرویس رفت‌وبرگشت به حرم، برگزاری تور مشهد، تهیه بلیط هواپیما ارزان، روم سرویس و خانه‌داری


فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع): ۱ کیلومتر

فاصله هتل تا خانه ملک: ۱.۱ کیلومتر

فاصله هتل تا زیست خاور: ۳ کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۶ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,100,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667