از 1,830,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ستاره اصفهان

اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ستاره اصفهان یکی از هتل‌های سه ستاره و مقرون‌به‌صرفه کشورمان است که در مکانی بسیار مطلوب واقع در میدان نقش‌جهان اصفهان قرار گرفته است.

این هتل با داشتن ۵۷ باب اتاق و امکاناتی فراوان، یکی از برترین گزینه‌های اقامتی برای گردشگرانی است که قصد دارند با پرداخت کمترین هزینه، تعطیلات خود را در مکانی دنج و آرام سپری کنند. جالب است بدانید که هتل ستاره در گذشته به هتل صدف شهرت داشت و بعدها پس از مرمت و بازسازی به هتل ستاره تغییر نام یافت.

تلفن تماس : 91031931-021

امروزه هتل با مدیریت جدید و پرسنل مجرب خود توانسته است میزبان درخوری برای گردشگران و هم‌وطنان کشورمان باشد. فتنی است که رستوران هتل هرروز ساعت ۷ صبح درب‌های خود را برای ورود میهمانان گشوده و با صبحانه‌ای مفصل و مقوی، از میهمانان گرامی هتل ستاره پذیرایی می‌کند. علاوه بر صبحانه، میهمانان می‌توانند برای دیگر وعده‌های غذایی (حتی عصرانه) نیز روی منوی غذاهای سنتی و فرنگی رستوران ستاره حساب باز کنند.

ناگفته نماند که فضای جذاب و دیدنی رستوران بام هتل چنان دل‌انگیز و زیباست که لذت غذا خوردن در این مکان را دوچندان کرده و خاطره به‌یادماندنی را برای هر گردشگری رقم خواهد زد. البته برای صرف غذا در هتل ، گزینه‌های مختلفی پیش روی میهمانان است: سفره‌خانه سنتی و زیبای هتل ستاره نیز همانند رستوران آن، در هرزمانی آماده است که با غذاهای لذیذ سنتی و فضای آرامش‌بخش و تماشایی خود از میهمانان هتل میزبانی کند.

از بریانی‌های مخصوص اصفهان گرفته تا انواع خورشت‌های خوشمزه و لذیذ، سفره‌خانه سنتی هتل قادر است بهترین غذاها را برای مشکل‌پسندترین ذائقه‌ها نیز آماده سازد.

چایخانه سنتی و کافی‌شاپ ستاره اصفهان نیز دوشادوش رستوران و سفره‌خانه این هتل مشغول به فعالیت بوده و انواع نوشیدنی‌ها سرد و گرم را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، به میهمانان هتل عرضه می‌دارند.

آن دسته از گردشگرانی که قصد دارند از جاذبه‌های دیدنی اصفهان در مدت‌زمان کوتاهی دیدن کنند، باید گفت که اگر در هتل ستاره اقامت کنید، به‌راحتی و حتی با پای پیاده می‌توانید از بسیاری از اماکن گردشگری اصفهان بازدید کنید.

به لطف موقعیت مکانی بسیار خوب هتل ستاره ماهانیوم ، میهمانان هتل در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانند از جاذبه‌های مختلفی نظیر عمارت عالی‌قاپو، کاخ چهل‌ستون، میدان نقش‌جهان، بازار اصفهان و غیره دیدن کرده و از اقامت خود در اصفهان لذت ببرند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,830,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667