از 575,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ستاره شرق مشهد

مشهد، خیابان امام رضا ۳۱، نبش چهارراه چهارم، شوش ۵ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ستاره شرق مشهد از هتل‌های خوب شهر مشهد است.

این هتل در سال 1377 با 25 واحد اقامتی در 4 طبقه احداث شده و در سال 1398 بازسازی شده است. هتل ستاره فاصله‌ی کمی تا مراکز خرید زیست‌خاور و خیابان جنت دارد. از نظر رفت‌وآمد هم به ایستگاه قطار و مترو نزدیک است. اگر وسیله‌ی نقلیه دارید تا بازار طلافروشان 5 دقیقه، آرامگاه نادرشاه افشار، بازار رضا و حرم امام‌رضا (ع) حدود 12 دقیقه و تا پارک کوهسنگی 15 دقیقه فاصله دارید. برای صرف غذا می‌توانید از رستوران ایرانی هتل استفاده کنید، اما اگر نخواستید در خود هتل غذا بخورید، می‌توانید از رستوران جوجه طلایی که در نزدیکی هتل قرار دارد استفاده کنید.

تلفن تماس : 91031931-021

ساختمان ۴ طبقه Setareh Shargh Hotel با ۲۶ اتاق زیبایی که در اختیار دارد، میزبان بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این ساختمان در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد واقع شده و دسترسی به نقاط مختلف این شهر از ساختمان هتل ستاره شرق ، بسیار آسان است. هتل ستاره برای رفاه حال مهمانان خود، امکاناتی مثل یخچال، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون و مبل را در اتاق‌های خودش فراهم آورده تا اصلی‌ترین نیازها برای تجربه یک اقامت راحت و آسوده را مهیا کرده باشد.

لابی این هتل که مساحتی بالغ بر ۱۰۰ متر دارد، در طبقه همکف ساختمان قرار گرفته و قابلیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را داراست. جالب است بدانید که برای دسترسی به طبقات بالای هتل ستاره شرق می‌توان از آسانسور این اقامتگاه استفاده کرد. بنابراین، اقامت در طبقات بالای این هتل نیز بسیار آسان بوده و اتفاقا، فرصت تماشای چشم‌اندازهای زیبایی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل ستاره شرق دارای صندوق امانات نیز هست. اقامت در این هتل، فرصت برخورداری از سرویس‌ها و خدماتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که کارکنان مجرب هتل، با عشق و اشتیاق خاصی آنها را فراهم کرده‌اند. برای مثال، کافی است از کادر هتل ستاره شرق مشهد درخواست سرویس حرم داشته باشید تا در اسرع وقت و به راحت‌ترین شکل ممکن خود را به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برسانید.


فاصله هتل ستاره شرق تا پارک ملت: ۲ کیلومتر

فاصله هتل ستاره شرق تا بازار رضا: ۲.۴ کیلومتر

فاصله هتل ستاره شرق تا بازار جنت: ۲.۷ کیلومتر

فاصله هتل ستاره شرق تا آرامگاه نادر افشار: ۳ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 575,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667