از 1,300,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل سراج مشهد

مشهد، خیابان طبرسی، طبرسی 16 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل سراج مشهد با حرم مطهر با پای پیاده فقط 5 دقیقه فاصله دارد.

بنابراین خیلی از گردشگرانی که هدف اصلی‌شان از سفر به مشهد زیارت است، این هتل را انتخاب می‌کنند. البته این دلیل نمی‌شود که دیگر امکانات و خدمات هتل خوب و باکیفیت نباشد.

تلفن تماس : 91031931-021

این هتل 6 طبقه که چشم‌انداز زیبایی هم به شهر مشهد دارد، خیلی تمیز است و دکوراسیون شیک و چشم‌ نوازش در همان بدو ورود باعث می‌شود شما احساس راحتی کنید.

شما هم اگر در سفر به مشهد در هتل سراج اقامت کنید، از اقامت خود راضی خواهید بود. هتل سراج مشهد امکاناتی برای معلولین تدارک دیده است تا اقامت آسوده و راحت‌تری را تجربه کنند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صرافی، و سیستم ترانسفر رفت‌وبرگشت در قبال پرداخت هزینه اشاره کرد. رستوران اصلی هتل سراج  در طبقه منفی ۲ با ظرفیت ۷۰ نفر و تنوعی از غذاهای ایرانی پذیرای مسافران و زائران گرامی می‌باشد. علاوه بر این کافی شاپ هتل سراج نیز برای داشتن اوغاتی لذت بخش در دسترس است. همچنین برای دسترسی راحت به فضای مجازی اینترنت نیز در لابی و اتاق‌ها قابل دسترس است.

اگر با خودرو شخصی به مشهد سفر می‌کنید و هتل سراج مشهد را برای اقامت خود انتخاب کرده اید بلاید بدانید این هتل در منطقه طرح ترافیک مشهد قرار ندارد و می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید اما به یاد داشته باشید ظرفیت آن محدود است.

هتل سراج مشهد، یکی از بهترین هتل های شهر مشهد است که با امکانات و خدمات بسیار عالی، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. این هتل با داشتن امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ و … به گردشگرانی که به دنبال یک اقامت لوکس و راحت در مشهد هستند، پاسخگویی می کند. همچنین، موقعیت جغرافیایی عالی این هتل، باعث شده است که به راحتی به حرم مطهر امام رضا(ع) دسترسی داشته باشید.

اگر به دنبال یک اقامت لوکس و با کیفیت در مشهد هستید، حتما باید هتل سراج مشهد را برای اقامت خود در نظر بگیرید.

هتل سراج با امکانات شگفت انگیز و موقعیت مکانی عالی، یکی از بهترین هتل های مشهد است. برای رزرو هتل سراج ، می توانید از سایت ماهانیوم استفاده کنید. این سایت یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین سایت های رزرواسیون در ایران است. با استفاده از سایت ماهانیوم، شما می توانید به راحتی و با قیمت مناسب، هتل را رزرو کنید.

بنابراین، اگر به دنبال رزرو هتل سراج هستید، بهترین گزینه برای شما سایت ماهانیوم است. با استفاده از این سایت، شما می توانید به راحتی و با قیمت مناسب، اقامتی لذت بخش در هتل داشته باشید.


فاصله رستوران پسران کریم تا هتل :۷.۳

فاصله مسجد گوهرشاد تا هتل :۱.۲

فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار تا هتل :۱.۳

فاصله سرزمین موج های آبی تا هتل :۱۸.۷

فاصله حرم ورودی باب الرضا تا هتل :۲.۱


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,300,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667