از 2,100,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل سفیر اصفهان

اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)، مقابل هتل عباسی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل سفیر اصفهان  یکی از هتل‌های بسیار مجلل و مدرن اصفهان است که در خیابان آمادگاه و درست مقابل هتل عباسی اصفهان قرار گرفته است.

این هتل که از ۱۰۰ واحد اقامتی در شش طبقه مجزا تشکیل شده، با ارائه پلان‌های اقامتی متنوعی نظیر هتل آپارتمان، سوئیت و سوئیت رویال، دست میهمانان و گردشگران را در انتخاب واحد متناسب با نیاز و بودجه خود باز گذاشته است.

تلفن تماس : 91031931-021

باوجوداینکه بیش از دو دهه از تأسیس هتل سفیر اصفهان می‌گذرد، اما معماری و طراحی هتل سفیر اصفهان به‌گونه‌ای است که هر گردشگری را مجذوب زیبایی خود می‌کند. شما در بدو ورود به این هتل با لابی وسیع و دل‌بازی روبرو خواهید شد که با سنگفرش مرمرین خود چشمان شما را نوازش می‌کند. طراحی دکور لابی هتل -که از ترکیب رنگ‌های متضاد و دل‌نشین تشکیل شده- چنان جذاب و دیدنی است که هر گردشگری را مجذوب و شیفته خود کرده و زمان کسل‌کننده انتظار را به لحظاتی شیرین مبدل می‌سازد.

اما همان‌طور که می‌دانید دلیل چهار ستاره بودن هتل سفیر اصفهان، طراحی زیبای آن نیست؛ این هتل از امکانات فراوانی تشکیل شده که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. در ابتدا باید گفت که هتل سفیر اصفهان به رستوران شیک و بزرگی با گنجایش ۱۲۰ میهمان مجهز است که می‌تواند شما را از دردسر یافتن رستورانی باکیفیت در اصفهان رها سازد. رستوران هتل سفیر از فضایی دنج و آرام و چشم‌اندازی بسیار دیدنی برخوردار بوده و قادر است با منوی بلندبالای غذاهای بین‌المللی، دریایی و ایرانی خود به بهترین شکل و با کادری مجرب از میهمانان عزیز پذیرایی کند.

از رستوران هتل سفیر که بگذریم باید اعتراف کرد که کافی‌شاپ هتل نیز دست‌کمی از رستوران آن ندارد و میهمانان هتل می‌توانند در طول اقامت خود انواع و اقسام آبمیوه، بستنی، میلک شیک، کیک، گلاسه، نوشیدنی‌های گازدار، چای، دم‌نوش و قهوه‌های مختلف امریکانو، اسپرسو، فرانسه، موکالته، آفوگاتو، لته آرت و غیره را از منوی کافی‌شاپ برای خود سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نوش جان کنند.

و اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل و یکی از امکاناتی که هتل سفیر اصفهان را از دیگر هتل‌های این شهر مجزا می‌سازد، مجموعه آبی و اسپا آن است. بی‌تردید تجربه لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی آرمیدن در استخر تمیز و آبی هتل سفیر، خاطره سفر به اصفهان را تا ابد ماندگار خواهد کرد.

علاوه بر سونا و جکوزی، حمام سنتی و اسکراپ نیز به امکانات هتل افزوده شده است تا میهمانان گرامی هتل، پکیج کاملی از آرامش و سلامت را در اختیار خود داشته باشند.تمامی واحدهای اقامتی هتل Safir Hotel با مبلمانی شیک و مجلل پوشیده شده و به اسباب و لوازمی نظیر میزتحریر، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، چای‌ساز، یخچال، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، پاور سوئیچ و مینی بار مجهز شده‌اند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، هتل سفیر ماهانیوم در قلب شهر اصفهان واقع شده است و این بدان معناست که شما با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی به اکثر جاذبه‌های تاریخی این شهر در دسترسی داشته و در مدت‌زمانی اندک از بسیاری از اماکن دیدنی اصفهان بازدید کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,100,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹