از 1,920,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل سلما مشهد

مشهد ، خیابان امام رضا ، امام رضا 3 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل سلما مشهد یکی از هتل های یک ستاره کیفیت عالی و نوساز مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم مطهر دارد .

این هتل یک ستاره دارای واحد های اتاق دو تخته , اتاق سه تخته , اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد . هتل سلما مشهد که در سال 1397 افتتاح شده است با امکاناتی نظیر رستوران مجهز , کافی شاپ , آسانسور , سیستم سرمایش و گرمایش , اینترنت وایرلس و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی و زائران و مسافران می باشد . از امکانات هتل سلما مشهد می توان به آسانسور، لابی مجهز به اینترنت رایگان، صبحانه در اتاق، خدمات لاندری(خشکشویی)، خدمات خانه داری، خدمات باربری و تاکسی سرویس اشاره کرد.

تلفن تماس : 91031931-021

پارکینگ هتل سلما در حال باز سازی است و فعلا مسافران عزیزی که با خودرو شخصی سفر کرده اند می توانند در اطراف هتل ماشین خود را پارک کنند. سلما فضای سبزی هم دارد که برای پیاده روی های صبحگاهی و قدم زدن عصرگاهی مناسب است. نزدیک بودن هتل به حرم و میدان آب باعث شده دسترسی به ایستگاه های ارتباطی و در نتیجه دسترسی به مراکز تفریحی به آسانی میسر شود.

بدون شک لذت بخش ترین قسمت سفر به ویژه برای بانوان خرید کردن است و پیدا کردن پاساژ ها و مغازه ها در شهری دیگر گاهی اوقات چالشی بزرگ است اما نگران نباشید هتل به مراکز خرید مشهد و بازار های آن نیز دسترسی آسانی دارد و شما می توانید لذت سفر خود را با گشت و گذار در بازارهای قدیمی مشهد دو چندان کنید.

برای افراد کم توان یا ناتوان جسمی نیز خدمات ویژه مثل رمپ در ورودی هتل تدارک دیده شده است. از امکانات ویژه دیگر این هتل می توان سیستم اطفاء حرق و اعلام حریق وکپسول آتش نشانی و همچنین سرویس بهداشتی فرهنگی و ایرانی در لابی را نام برد. با خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل سلما ، سفر لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.


فاصله تا حرم مطهر : ۰.۵ کیلومتر

فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۲ کیلومتر

فاصله تا راه آهن : ۳.۹ کیلومتر

فاصله تا پارک کوه سنگی: ۹ کیلومتر

فاصله تا سرزمین موج های آبی : ۲۲.۴ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,920,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667