از 995,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل سنتی عتیق اصفهان

اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، میدان شهدا، خیابان ابن سینا، کوچه 37 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل سنتی عتیق اصفهان از جمله خانه‌های سنتی و قدیمی ایرانی است که با تغییر کاربری به اقامتگاه سنتی زیبایی تبدیل شده است.

این اقامتگاه سنتی مانند بسیاری از دیگر خانه‌های ایرانی از بخش‌های مختلفی مانند سرداب، بیرونی، شاه نشین، هشتی و غیره تشکیل شده است. نکته جالب در مورد خانه‌های ایرانی جدا کردن حریم خانواده از سایر قسمت‌ها است به طوری که خانه‌ها به دو بخش کلی بیرونی و اندرونی تقسیم می‌شدند تا بانوان و کودکان خانه فضایی مخصوص خود، پر از آرامش و آسایش را داشته باشند.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل سنتی عتیق اصفهان ازخانه‌های قدیمی اصفهان است که از دوران قاجار به یادگار مانده است. این خانه درواقع محل اقامت یکی از خانواده‌های مرفه اصفهانی به نام نیلفروش زاده بود که از تجار معروف و شناخته شده اصفهان به شمار می رفت. این خانه سنتی در سال ۱۳۸۲ جزو آثار ملی درفهرست آثار ملی ایران ثبت شد و سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۰ کارهای مرمت و بازسازی آن صورت گرفت. هتل سنتی عتیق پس از این مرمت‌ها و بازسازی‌ها کارهای تغییر کاربری خود را آغاز کرد.

این هتل درنهایت پس از ایجاد امکانات مختلف و رساندن خود به سطح مورد قبولی از استانداردهای هتلداری و میهمانداری توانست از سال ۱۳۹۲ فعالیت رسمی خود را به عنوان اقامتگاه و هتلی سنتی آغاز کند.

دیگر نکته جالب در مورد هتل سنتی عتیق، تاکید آن بر حفظ حال و هوای سنتی و قدیمی ایرانی است. در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل می‌توان اسباب و وسیله‌های چوبی را دید؛ در بخش بهار خواب نیمکت‌های چوبی با گلدان‌های شمعدانی قرار گرفته، در شاه نشین کنده کاری‌ها و ظریف‌کاری‌های خاص خانه حفظ شده است اما شاهکار هتل عتیق اصفهان را می‌توان در سوئیت قاجار با پنجره‌های سنتی رنگی دید که نه تنها اقامت را برای میهمانان خاطره انگیز می‌کند بلکه سوژه‌ای فوق العاده برای عکس‌های ایسنتاگرام و آلبوم خاطرات خواهد بود.پ

از اتاق‌ها و سوئیت‌های خاطره انگیز هتل که بگذریم، امکانات هتل عتیق اصفهان در حدی است که میهمانان تمایلی به خروج از هتل نخواهند داشت. رستوران هتل که چیزی کم از زیبایی سوئیت‌های سنتی هتل ندارد، انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی را سرو می‌کند. پارکینگ رایگان هتل میهمانان را از پیدا کردن جای پارک مناسب بی نیاز کرده است. همچنین میهمانان هتل عتیق امکان اتصال به اینترنت را در لابی و اتاق‌ها خواهند داشت.

از امکانات داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سنتی عتیق اصفهان ماهانیوم می توان به یخچال، چای ساز، مینی بار( باهزینه)، صندوق امانات، تلویزیون، و روم سرویس اشاره کرد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 995,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667