هتل سینا مشهد

حد فاصل چهارراه شهدا و چهارراه خسروی، خزعلی ۴ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل سینا مشهد در سال 1375 به بهره برداری رسید.

این هتل در 5 طبقه بنا شده است و جهت پذیرایی از مهمانان گرامی دارای 52 باب واحد اقامتی می باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل سینا و قرارگیری آن در فاصله 750 متری بست شیخ طوسی حرم مطهر، موجب شده مهمانان گرامی به آسانی بتوانند با 10 دقیقه پیاده روی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف شوند. همچنین از دیگر مزایای موقعیت مکانی هتل سینا می توان به نزدیکی به بازار جنت و مراکز خرید اطراف حرم اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید هر هتلی به فضایی برای نوشیدن قهوه و چای نیاز دارد و هتل سینا این فضا را با کافی‌شاپ و چایخانه سنتی خود برای میهمانان فراهم آورده است.

تلفن تماس : 91031931-021

کافی‌شاپ هتل قادر است انواع مختلفی از دمنوش‌ها و بستنی‌های لذیذ را به میهمانان هتل عرضه کند و با نوشیدنی‌های سرد و گرم خود از شدت گرمای تابستان و سرمای زمستان بکاهد. از دیگر امکانات هتل سینا مشهد می‌توان به نمازخانه هتل اشاره کرد که با فضای دلنشین و آرام خود، میزبانی درخور برای نیایش میهمانان هتل است. آسانسور، پله اضطراری، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون (در لابی)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات و اینترنت پرسرعت از دیگر امکانات هتل سینا مشهد است که در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفته است.

علاوه بر امکانات فوق، هتل سینا خدمات مختلفی را نیز به میهمانان خود عرضه می‌دارد. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، روم سرویس، باربری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، بیدار باش، کرایه اتومبیل، تهیه بلیط و خدمات تشریفات ویژه به کلیه میهمانان هتل -در صورت تمایل- ارائه خواهند شد.

اما واحدهای اقامتی هتل سینا مشهد از چه امکاناتی برخوردارند؟ در پاسخ باید گفت که کلیه اتاق‌های هتل از مبلمانی شیک و اسباب و وسایلی نظیر تلویزیون، یخچال، دراور، رخت‌آویز، کمد لباس، سرویس بهداشتی ایرانی، پاور سوئیچ و تلفن برخوردار بوده و به سیستم‌ تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفاء حریق مجهز شده‌اند. بنابراین وضعیت اتاق‌ها از نظر تجهیزات ایمنی نیز کاملا مطلوب بوده و جای هیچ نگرانی نیست.

در آخر باید گفت که هتل سینا مشهد با امکانات و خدمات بی‌شمار و نرخ‌ بسیار پایین خود می‌تواند اقامتی کم هزینه و ارزان را برای گردشگران رقم بزند. بنابراین اگر در پی یافتن گزینه اقامتی اقتصادی اما باکیفیت هستید، هتل سینا مشهد می‌تواند میزبانی شایسته برای اقامت شما در شهر مشهد مقدس باشد.


فاصله هتل تا حرم امام رضا: ۱.۳ کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۲.۳ کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملت مشهد: ۷.۹ کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج‌های خروشان: ۲۰.۳ کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی: ۲۰.۷ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667