هتل سینا کرمانشاه

کرمانشاه، بلوار جمهوری اسلامی، پائین تر از بیمارستان امام خمینی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل سینا کرمانشاه از هتل‌های دوستاره این شهر است.

این هتل در بلوار جمهوری قرار گرفته و به اماکنی چون بیمارستان امام خمینی کرمانشاه، مسجد شافعی، باغ گل‌ها، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلر بیگی به راحتی دسترسی دارد. همچنین از این هتل با طی مسافتی 25 دقیقه‌ای می‌توانید از جاذبه تاریخی طاق بستان دیدن کنید.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل سینا یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر کرمانشاه است. با موقعیت مرکزی خود، این هتل به مسافران امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم شهر را فراهم می‌کند. هتل کرمانشاه با امکانات و خدمات برجسته‌ای که ارائه می‌دهد، به گردشگران تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌ای خوب از سفر خود به کرمانشاه ارائه می‌دهد.

امکانات و تجهیزات مدرن سینا کرمانشاه شامل اتاق‌های راحت و شیک، رستوران با منوی متنوع، استخر، سالن ورزشی، اینترنت پرسرعت و پارکینگ رایگان می‌شود. همچنین، پرسنل حرفه‌ای و مهمان‌نواز هتل همواره آماده ارائه خدمات با کیفیت و حسن اعتناب به مسافران می‌باشند.

با انتخاب هتل برای اقامت خود، شما مطمئن باشید که تجربه‌ای خاص و به یادماندنی از سفر خود به شهر کرمانشاه خواهید داشت. برای رزرو و اطلاعات بیشتر درباره هتل ، می‌توانید با تماس با شماره تلفن هتل یا از طریق سایت رسمی هتل، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

هتل کرمانشاه با موقعیت مکانی عالی و امکانات برجسته، گزینه‌ای عالی برای اقامت در شهر کرمانشاه است. با اقامت در این هتل، شما می‌توانید به راحتی به اماکن مهم شهر مانند موزه تاریخی تقاضا، باغ ملک، برج آبی، و منطقه تاریخی بیستون دسترسی پیدا کنید.

با توجه به امکانات و خدماتی که هتل سینا کرمانشاه ارائه می‌دهد، این هتل گزینه‌ای عالی برای گردشگران، مسافران تجاری و افرادی که به دنبال یک اقامت لذت‌بخش و راحت در کرمانشاه هستند، محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک تجربه خوب از سفر خود به کرمانشاه هستید، سینا کرمانشاه گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

با انتخاب هتل ، شما مطمئن هستید که اقامتی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در شهر کرمانشاه خواهید داشت. منتظر دیدار شما در هتل سینا کرمانشاه هستیم.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹