از 750,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل شاکر مشهد

مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا 32 – بعد از چهارراه اول دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل شاکر مشهد در سال 1394 به منظور خدمت رسانی به زائران گرامی افتتاح شد.

این هتل در 5 طبقه بنا شده است و دارای 55 باب اتاق می باشد. هتل شاکر یکی از هتل هایی است که در خیابان امام رضا و در فاصله 2 کیلومتری از ورودی باب الرضا واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب هتل دو ستاره شاکر مشهد، امکان دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم را فراهم نموده است.هتل شاکر مشهد جزو هتل های دوستاره پرطرفدار در شهر مشهد است که با فضای دلپذیر و امکانات مناسب و دسترسی بسیار راحت به نقاط مختلف شهر در میان گردشگران محبوبیت دارد، به طوری که مسافران در هنگام رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نیز می نمایند.

تلفن تماس : 91031931-021

امکانات عمومی این هتل عبارتند از رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خشکشویی با هزینه جداگانه، اینترنت وای فای رایگان در لابی که در طی سال آماده میزبانی از میهمانان و زائران شهر مشهد هستند. امکانات موجود در هتل شاکر مشهد نسبت به تعداد ستاره های هتل به بهترین شکل در اختیار میهمانان قرار داده می شود و بهترین شرایط را برای اقامت میهمانان فراهم می کنند، زیرا این هتل به عنوان یکی از گزینه‌ های مقرون به صرفه برای اقامت در میان هتل های مشهد است.

پارکینگ موجود در هتل شاکر نیز دارای ظرفیت ۱۲ خودرو است که استفاده از این پارکینگ برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند رایگان است. در لابی این هتل به اتاق چمدان، آسانسور، تاکسی سرویس، ترانسفر گشت با هزینه، سرویس حرم رایگان، خدمات تور و بلیط دسترسی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت.

هتل شاکر دارای رستورانی با ظرفیت ۷۰ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می کند. با توجه به این که رستوران این هتل با کیفیت ترین غذاها را ارائه می دهد و رضایت مشتریان را جلب می کند، اما با این حال در اطراف این هتل چندین رستوران دیگر نیز دایر هستند که در صورت تمایل به راحتی می توانید برای صرف غذا به رستوران های مجاور سر بزنید. توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل صبحانه رایگان در اختیارتان قرار داده می شود اما برای صرف وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه بپردازید.


فاصله تا حرم امام رضا: ۲.۷ کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۵ کیلومتر

فاصله تا موزه نادری: ۴.۹ کیلومتر

فاصله تا باغ پرندگان: ۱۳.۴ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 750,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667