از 1,800,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل شایان جواهرده

رامسر، روستای جواهرده، جلب میدان سپاه دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل شایان جواهرده در سال ۱۳۸۶ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۲ بازسازی انجام داده است.

این هتل در روستای تاریخی و ییلاقی و خوش آب و هوای جواهرده در ۲۷ کیلومتری شهر رامسر واقع گردیده است. این هتل سه ستاره در چهار طبقه و ۲۵ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب پذیرای شما میهمانان عزیز می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل شایان رامسر – مهتاب سابق ، یکی از بهترین هتل های شمال ایران است که با امکانات و خدمات بی نظیر خود، تجربه ای لذت بخش از اقامت در منطقه را برای مسافران فراهم می کند. این هتل با موقعیت منحصر به فرد خود در شهر رامسر، از دیدنی های زیبای طبیعی اطراف بهره مند است و به مسافران امکان می دهد تا از زیبایی های شمال ایران لذت ببرند.

اگر به دنبال یک مکان آرامش بخش و زیبا برای تفریح و استراحت هستید، هتل شایان رامسر گزینه ای عالی برای شماست. با امکانات ویژه ای که این هتل ارائه می دهد، می توانید تجربه ای منحصر به فرد از اقامت خود در شمال ایران داشته باشید.

هتل شایان جواهرده با امکانات و خدمات برتر خود، به مسافران فرصتی برای استراحت و تجربه لذت بخش از تعطیلات را می دهد. این هتل با دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری محلی، انتخاب مناسبی برای مسافران است که به دنبال تجربه ای یادگیری و سرگرم کننده در طبیعت هستند.

از جمله امکانات و خدمات مورد علاقه مسافران در هتل شایان رامسر، می توان به استخر روباز با منظره زیبا، رستوران با منوی با کیفیت و سرویس عالی، اتاق های شیک و راحت با تمام امکانات رفاهی، و همچنین فضای سبز و آرامش بخش اشاره کرد.

نزدیک بودن به رستوران‌های اطراف مثل رستوران کلبه، کافه نصرت و رستوران باران از ویژگی‌های این هتل است که شما می‌توانید در سفر خود از خدمات آنها بهره‌مند شوید. چشم‌انداز دلنشین این هتل، به سمت جنگل و روستای سرسبز جواهرده است و طبیعت بکر و هوای کوهستانی این منطقه مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.


مسافرین محترم توجه داشته باشند که از رامسر تا ییلاق جواهرده به دلیل کوهستانی بودن جاده، 30-45 دقیقه مسافت می باشد.

پارکینگ بصورت رو باز، از محوطه اطراف هتل استفاده میشود. اقامت کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

سرویس ایرانی، در راهروی هتل قرار دارد. اتاق های سه تخته و چهارتخته قابلیت جدا بودن تخت ها را نیز دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت در لابی اشاره کرد.این هتل بدلیل قرار گرفتن در منطقه ییلاقی سیستم سرمایشی ندارد.

نفر اضافه به صورت کف خواب میباشد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,800,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667