از 3,200,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل شبستان رشت

رشت - فلکه گلسار - ابتدای خیابان بنت الهدی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل شبستان رشت در سال ۱۳۹۱ با امکانت و خدمات بسیار عالی کار خود را در صنعت هتل‌داری آغاز کرد.

رستوران هتل چهار ستاره شبستان رشت با بهترین غذاهای ایرانی ، فرنگی و محلی با چشم اندازی زیبا پذیرای مهمانان و مسافران شهر سرسبز رشت می باشد. این رستوران در طبقه ششم هتل واقع شده و با چشم انداز و دید کامل شهر رشت از شما پذیرایی می کند.

تلفن تماس : 91031931-021

مجموعه پذیرائی با نام هتل شبستان رشت واقع در شهر رشت، میدان گلسار، ابتدای خیابان بنت الهدی از شهریور سال ۱۳۹۰ عملیات احداث تبدیل و توسعه خود را با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در شش طبقه و یک طبقه زیرزمین آغاز کرد و با عنایت خداوند منان در اسفند ماه ۱۳۹۱ افتتاح و آغاز به کار کرده است.

این مجموعه شامل ۲۰ سوئیت مجهز و مدرن با دارا بودن کلیه امکانات سمعی و بصری و ارتباطی از قبیل اینترنت پر سرعت، ال سی دی، ایرکاندیشن، جکوزی برای هر سوئیت بصورت مجزا و سایر امکانات ویژه و بروز دنیا در اتاقها، بهمراه فضاهای لابی ، پذیرش ، کافی شاپ ، رستوران و پارکینگ اختصاصی می باشد .

امیدواریم با اقامت در هتل شبستان ، اوقاتی خوشی را سپری نمایید.

هتل شبستان رشت در یکی از بهترین نقاط رشت ساخته شده و دسترسی بسیار عالی به مراکز مهم گردشگری و تفریحی شهر دارد. هتل شبستان ۶ طبقه و ۱۹ واحد اقامتی دارد که در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع ساخته شده. پرسنل مجرب هتل و امکانات بی‌‌نظیر آن باعث شده نظر مثبت بسیاری از میهمانان به این هتل جلب شود.

از امکانات ویژه هتل می‌توان به رستوران ۸۰ نفره بسیار شیک و پر امکانات هتل، پارکینگ با ظرفیت ۱۰ خودرو،‌ اینترنت و کافی شاپ شیک هتل اشاره کرد. رستوران هتل شبستان با منویی متنوع و امکان سرو انواع غذا‌های محلی و ایرانی و کافی شاپ بسیار مجلل و آرام هتل با امکان سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم از بهترین خدمات‌ هتل شبستان رشت است. حجم ترافیک اینترنت رایگان برای میهمانان هتل نامحدود و پارک خودرو در پارکینگ هتل برای میهمانان کاملا رایگان است.

هتل در شمال شهر رشت و در منطقه بسیار خوب و مهم از نظر جغرافیایی قرار گرفته است. هتل به مراکز مهم تفریحی شهر رشت مانند موزه رشت، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، باغ محتشم کاشانی، مسجد چله خانه، پارک سبزه میدان و عمارت کلاه فرنگی دسترسی بسیار عالی دارد. فرودگاه رشت به هتل نزدیک است و این مورد یکی از بهترین نقاط مثبت هتل به شمار می‌رود. هتل به علت قرارگیری در چهار راه شبستان فاصله کمی تا مرکز شهر و اماکن مهم شهر دارد.بیشتر میهمانان هتل شبستان از خدمات و اقامتشان در هتل رضایت زیادی داشته‌اند.

مهم‌ترین نکته مثبت شبستان رشت از نظر میهمانان آن موقعیت و دسترسی بسیار عالی این هتل به مراکز مهم، فرودگاه رشت و قرارگیری این هتل در منطقه بسیار خوب شمال شهر رشت بوده است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,200,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس