هتل شمس مشهد

مشهد، خیابان خسروی نو , اندرزگو 8 , نبش سرشور دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل شمس مشهد با درجه کیفیت معمولی ، هتلی مناسب برای مسافرانی که تمایل دارند اقامتی ارزان داشته باشند، می باشد.

از نظر موقعیت مکانی این مجموعه واقع در خیابان خاکی می باشد که با حرم مطهر رضوی فاصله ای حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی دارد. هتل یک ستاره شمس مشهد دارای واحد های اقامتی شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته با امکانات رفاهی مناسب می باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

واحد های اقامتی این مجموعه با طراحی بسیار دلچسب و امکاناتی شامل تلویزیون صفحه تخت، فلاسک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، ملحفه کاور شده و … اقامتی خوب برای میهمانان گرامی به ارمغان می آورد. پرسنل هتل شمس مشهد متشکل از افراد مجرب و کارآزموده می باشد که همواره جهت ثبت خاطرات دل انگیز برای میهمانان گرامی در تلاش و کوشش می باشند. از نظر موقعیت مکانی این هتل در نزدیکی اماکن گردشگری معروف مشهد مانند باغ ملی مشهد، بازار جنت و خانه ملک می باشد و میهمانان گرامی بدوت اتلاف وقت می توانند به سیاحت و زیارت بپردازند.

از امکانات عمومی هتل شمس مشهد می توان به رستوران با منوی غذایی متنوع و باکیفیت، کافی شاپ دنج و راحت با انواع نوشیدنی های گرم و سرد، اینترنت پرسرعت در لابی، آسانسور، صندوق امانات برای نگهداری اشیا قیمتی، تاکسی سرویس و … اشاره کرد. این هتل دارای لابی کوچکی است اما در همین فضای کم می‌توانید از خدماتی مانند تلویزیون، اینترنت وای فای، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید.

همچنین اتاق چمدان نیز در لابی هتل وجود دارد و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان می‌توانید وسایلتان را به این بخش بسپارید. نمازخانه و صندوق امانات نیز جزو خدمات دیگر در لابی به شمار می‌روند. بر اساس قوانین هتل شمس مشهد ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است، بنابراین در هنگام ورود و خروج بهتر است توجه داشته باشید. کارکنان این مجموعه بسیار مجرب و کارآزموده بوده و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامت در این هتل تلاش می‌کنند تا هم مسافران هم زائران در هنگام ترک هتل شمس مشهد احساس رضایت داشته باشند.

به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی راحتی به هتل خواهید داشت. قوانین هتلداری سبب گشته تا اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نداشته باشید. برای دسترسی به‌تمامی طبقات نیز می‌توانید از آسانسور تعبیه‌شده استفاده کنید و برای مسافرانی که معلولیت دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.رستوران موجود در این هتل غذاهای باکیفیت ایرانی به میهمانان ارائه می‌دهند. در هر سه وعده غذایی می‌توانید به این رستوران سر زده و انواع غذاها را انتخاب کنید.

علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ نیز در این هتل دایر گردیده شده است که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌کنند و برای چند دقیقه هم که شده می‌توانید در این قسمت به آرامش برسید.


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۹ کیلومتر

فاصله تا موزه نادری: ۳.۴ کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی: ۳.۸ کیلومتر

فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۰.۲ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667