از 1,095,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل شیخ بهایی اصفهان

اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، نرسیده به چهارراه قصر، کوچه شماره 23 (قمرالدوله) دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل شیخ بهایی اصفهان یکی از هتل‌های مقرون‌ به‌ صرفه و خوب شهر تاریخی اصفهان است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در خیابان مشهور چهار باغ عباسی اصفهان قرار گرفته است.

هتل شیخ بهایی که از ۵۲ واحد اقامتی در ۷ طبقه تشکیل شده است، گزینه‌های اقامتی مختلف و متنوعی نظیر اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سه تخته را با در نظر گرفتن بودجه میهمانان خود، به آن‌ها ارائه می‌دهد. باوجوداینکه هتل شیخ بهایی، هتلی ۳ ستاره است، اما امکانات و خدماتی فراتر از هتل‌های سه ستاره را به میهمانان گرامی خود عرضه می‌دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

میهمانان هتل شیخ بهایی می‌توانند هرروز صبح به رستوران شیک و مجلل هتل مراجعه کرده و صبحانه رایگان و مفصل خود را از بوفه هتل برگزیده و در بام هتل و در حین تماشای منظره بسیار زیبایی از شهر اصفهان نوش جان کنند.

همچنین برای ناهار و شام نیز رستوران سنتی هتل با طیف وسیع غذاهای خوشمزه ایرانی خود قادر است رضایت مشکل‌پسندترین میهمانان هتل را نیز جلب کند. علاوه بر رستورانی دلربا، هتل شیخ بهایی فضایی دنج را به کافی‌شاپ هتل اختصاص داده تا میهمانان هتل بتوانند نوشیدنی‌های سرد و گرم موردعلاقه خود را از منوی کافی‌شاپ انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جلوی درب اتاق خود تحویل بگیرند.

از دیگر مزایای هتل شیخ بهایی ، داشتن واحدهای اقامتی مجلل و فول امکانات است. اتاق‌های هتل شیخ بهایی اصفهان از دکوراسیون جذابی تشکیل شده‌اند که با تلفیق اجزای سنتی و مدرن، طراحی شده است.از آنجایی‌ که هتل شیخ بهایی در موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوب و در قلب شهر اصفهان واقع شده، امکان دسترسی آسان به‌تمامی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان برای میهمانان هتل میسر گردیده است.

میهمانان هتل در طول اقامت خود قادر خواهند بود که از اماکن دیدنی و جاذبه‌های بسیاری نظیر کاخ چهل‌ستون، عمارت عالی‌قاپو، میدان نقش‌جهان، بازار تاریخی اصفهان، کاخ هشت بهشت، مسجد امام، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، باغ پرندگان و سی و سه پل در مدت‌زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه دسترسی داشته باشند.

در آخر باید گفت که هتل شیخ بهایی ماهانیوم با کادر مجرب و متعهد و همچنین امکانات و خدمات فراوان خود، یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در شهر تاریخی اصفهان بشمار می‌رود و قادر است اقامتی آسوده و به‌یادماندنی را برای گردشگران رقم بزند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,095,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667