از 2,000,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل شیرازیس شیراز

شیراز ، خیابان رودکی ، ابتدای خیابان مکتبی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل شیرازیس شیراز در بافت تاریخی شهر و در نزدیکی اماکن تاریخی و گردشگری واقع شده است .

شیراز شهری پر جاذبه است که برای بازدید از جاذبه هایش چاره ای نخواهید داشت به جز اینکه برای چند روز برنامه سفر شیراز بریزید. قطعاً در این حین پیدا کردن اقامتگاهی مناسب دغدغه بسیار بزرگی خواهد بود اما نگران نباشید، هتل شیرازیس شیراز از نظر مکانی یکی از بهترین موقعیت ها را به خود اختصاص داده است.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل شیرازیس در خیابان رودکی شیراز قرار دارد و مهمانان با اقامت در این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی شیراز دسترسی خواهند داشت به طور مثال ارگ کریم خان که از دیدنی ترین جاذبه های دیدنی شیراز به شمار می رود در فاصله ای۱۰ دقیقه ای از هتل قرار دارد و مهمانان می توانند با چند دقیقه پیاده روی به این جاذبه دیدنی برسند. ایستگاه های حمل و نقل عمومی نیز نزدیک به هتل قرار دارند و در عرض چند دقیقه مهمانان را به رستوران ها و مراکز خرید شیراز می رسانند.

تمامی اتاق‌ های Shirazis Hotel مبله بوده و دارای امکانات مختلفی مانند کمد دیواری، محل نگهداری چمدان، میز دراور و رخت آویز هستند. برای راحتی بیشتر مهمانان سرویس های بهداشتی داخل اتاق ها مجموعه فرهنگی در نظر گرفته شده و اگر مهمانان تمایل به استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی داشته باشند می توانند از سرویس های موجود در راهرو هر طبقه استفاده کنند. برای سرگرمی و تفریح مهمانان داخل هر اتاق یک تلویزیون قرار داده شده تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشیند.

سایر امکاناتی که در اتاق های هتل شیرازیس شیراز موجود است عبارتند از چای ساز، مینی بار و یخچال. شیرازیس شیراز با اینکه هتلی سه ستاره و متوسط است اما خدمات و امکانات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌ دهد. از جمله برخی خدمات و امکانات این هتل می توان به خدمات لباسشویی، گشت غیر رایگان، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط و تور، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، روم سرویس و غیره اشاره کرد. مهمانانی که با ماشین شخصی عازم شیراز شدند می توانند با خیال راحت اتومبیل خود را در پارکینگ سرپوشیده هتل پارک کنند.

آسودگی و راحتی مهمانان با معلولیت جسمی نیز برای گروه هتل اهمیت خاصی دارد به خاطر همین، برای راحتی این گروه از مهمانان امکانات و خدماتی مانند ویلچر، رمپ و آسانسور در هتل وجود دارد.


فاصله از هتل تا حمام تاریخی وکیل: ۱.۴ کیلومتر

فاصله تا خانه تاریخی سعادت: ۲ کیلومتر

فاصله تا آرامگاه سیبویه: ۲.۱ کیلومتر

فاصله تا سرای مشیر: ۲.۶ کیلومتر

فاصله تا موزه جهان نما: ۲.۷ کیلومتر

فاصله تا موزه مشاهیر چهل مقام: ۳.۳ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,000,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667