از 2,300,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل صادقیه توس مشهد

مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، خیابان اندرزگو ۱۲ (ابتدای کوچه آیت الله خامنه ای) دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل صادقیه توس مشهد توس مشهد در سال ۱۳۸۶ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۳ جهت ارتقا کیفیت خدمات بازسازی انجام داده است.

این مجموعه در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) رادارند می‌توانند تنها با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند. این مجموعه در ۷ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

از جمله امکاناتی که هتل صادقیه توس مشهد برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شامل: پاركينگ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، كافی شاپ، رستوران، استخر ویژه آقایان، اينترنت در لابی، تلويزيون LED در لابی، روم سرويس، خشکشویی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، فكس، فتوكپي می شوند.

ماهانیوم با ارائه انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، هتل‌های میان رده و هتل‌های اقتصادی، به تمامی نیازهای اقامتی شما پاسخ می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید هتل‌های مختلف را بر اساس نیازهای خود رزرو کرده و از تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مشهد لذت ببرید.

بهتر است بدانید که هتل صادقیه توس مشهد در ۷ طبقه و ۳۰ واحد هستند که اتاق ها به ترتیب: دو تخته دبل، دو تخته تویین، دوتخته وی ای پی، سوئیت سه نفره، آپارتمان دونفره و آپارتمان یک خوابه برای ۴ نفر تقسیم بندی شده اند. مهمانان عزیز توجه نمایند که پراکندگی واحد ها در طبقات اول تا چهارم می باشد و ویوی اتاق‌ها برخی به کوچه و برخی به ساختمان روبرو هستند.

پارکینگ هتل صادقیه توس مشهد به صورت غیر مسقف با ظرفیت ۴۰ خودرو واقع در فاصله ۲۰۰ متری از هتل مناسب کسانی است که با ماشین های شخصی خود به مشهد سفر می کنند. بد نیست بدانید که ساعت تحویل اتاق به مسافران ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ می باشد.

هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان، بین ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای ۷ سال نفر اضافه محاسبه می شود. لازم به ذکر است که پذیرش خانم تنها در هتل صادقیه توس امکان پذیر نمی باشد. استخر هتل ویژه آقایان می باشد.(ساعت کاری: ۱۵ الی ۱۷)


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,300,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667