از 1,180,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل صوفی اصفهان

اصفهان، خیابان چهار باغ پایین، روبروی ورزشگاه تختی، جنب ایستگاه مترو دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل صوفی اصفهان در مرکز شهر زیبای اصفهان و در یکی از با صفاترین خیابان های اصفهان، یعنی خیابان چهارباغ پایین قرار گرفته است.

فاصله این هتل مجللِ نوساز و تازه تاسیس تا میدان نقش جهان و کاخ عالی قاپو 2 کیلومتر است که میتوان در مدت 5 دقیقه به طور پیاده طی نمود.مزیت دیگر این هتل این است که دقیقا مجاور ایستگاه مترو تختی اصفهان قرار دارد فلذا دسترسی به کل شهر اصفهان با خط مترو امکان پذیر است بنابراین میهمانان ورودی به ترمینال کاوه یا صفه به راحتی با خط مترو به هتل دسترسی دارند.هتل دارای پارکینگ به صورت محدود میباشد لکن پارکینگ عمومی مقابل هتل در کل سال قابل استفاده میباشد.

تلفن تماس : 91031931-021

ساختمان هتل مجلل صوفی از بدو شروع با طرح و پلان های هتلی طراحی و ساخته شده است .دیزاین و طراحی زیبا برای هر یک از قسمت های هتل دیدنی می باشد .این هتل در 8 طبقه با 3000 متر مربع زیر بنا که 3 طبقه آن در زیر زمین بنا گردیده است .

این هتل دارای 41 اتاق اقامتی شامل اتاقهای دبل،تویین،تریپل و کانکت، vipچهارتخته، سوییت vip با حیاط اختصاصی ودیدو منظره نمای شهر اصفهان، میدان نقش جهان و کاخ عالی قاپو، همچنین اتاق عروس و داماد،کافی شاپ،رستوران،استخر،سونا،جکوزی،اتاق ماساژ،روف گاردن با ویوی میدان نقش جهان و شهر زیبای اصفهان می باشد.افتخار ما میزبانی از مهمانان گرامی می باشد.

هتل صوفی اصفهان در یکی از دل‌انگیزترین، با صفا ترین سرسبزترین خیابان‌های اصفهان، یعنی خیابان چهارباغ پایین واقع شده است. این هتل سه ستاره و نوساز، 8 طبقه و41 واحد اقامتی دارد.

موقعیت مکانی هتل صوفی اصفهان باعث شده است شما بتوانید به راحتی به مکان‌های تفریحی و تاریخی شهر زیبای اصفهان دسترسی داشته باشید. مجموعه‌های تاریخی و دیدنی بسیاری نزدیک هتل صوفی ماهانیوم هست؛ مکان‌هایی مانند میدان تاریخی نقش جهان، کاخ چهلستون، کلیسای وانک، موزه ملی اصفهان و…

این هتل دارای کافی شاپ و رستوران است که شما می‌توانید در عصرهای دل انگیز بهار و پاییز از خدمات آن استفاده کنید.

هتل صوفی اصفهان دسترسی خوبی به حمل و نقل عمومی دارد. از هتل تا ایستگاه مترو تختی و ایستگاه مترو انقلاب فقط چند دقیقه راه است. شما می‌توانید هتل خود را با بهترین قیمت از سایت ماهانیوم رزرو کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,180,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667