از 2,400,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل عالی قاپو اصفهان

اصفهان ، خیابان چهارباغ عباسی ، انتهای خیابان کوالالامپور دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل عالی قاپو اصفهان یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر تاریخی اصفهان است که با سابقه طولانی خود، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر نیز به‌حساب می‌آید.

از آنجایی‌ که هتل Parsian Ali-Qapu Hotel در خیابان معروف چهارباغ اصفهان واقع شده، در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر نظیر سی و سه پل و زاینده‌رود قرار گرفته است. گفتنی است که هتل عالی قاپو از ۱۰۶ واحد اقامتی در پلان‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های جونیور و رویال تشکیل شده و قادر است گزینه‌های اقامتی مختلفی را به میهمانان خود عرضه کند.

تلفن تماس : 91031931-021

همان‌طور که گفته شد هتل عالی قاپو اصفهان، هتلی ۴ ستاره بوده و از تمامی امکانات هتلی چهار ستاره نیز برخوردار است. وجود امکاناتی نظیر فروشگاه، استخر، سونا، جکوزی، نمازخانه، آرایشگاه، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اتاق چمدان، کافی‌نت و … سبب شده است که هتل عالی قاپو اصفهان به یکی از بهترین اماکن اقامتی اصفهان و به انتخاب شماره یک بسیاری از گردشگرانی که برای تماشای زیبایی‌های بی‌حدوحصر این شهر تاریخی به اصفهان سفر می‌کنند، مبدل شود.

این هتل از دو رستوران ایرانی و ایتالیایی تشکیل شده که قادرند گستره وسیعی از غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را پوشش داده و با فضای وسیع و دل‌نشینشان، تجربه لذت‌بخش چشیدن غذاهای لذیذ این مکان را فراموش ‌ناشدنی کنند. علاوه بر رستوران‌های ایتالیایی و ایرانی، هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان از کافی‌شاپ دنج و جذابی نیز برخوردار بوده که قادر است انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای میهمانان عزیز هتل آماده و سرو کند.

جالب است بدانید که تمامی واحد‌های اقامتی هتل عالی قاپو از دکوراسیون و مبلمانی مدرن برخوردار بوده و به اسباب و لوازم مجلل و شیکی چون تلویزیون صفحه تخت، آباژور، چای ساز، میز تحریر، یخچال، صندوق امانات، تلفن، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفاء حریق و غیره مجهز شده‌اند. از آنجایی‌که هتل عالی قاپو به اینترنت پرسرعت وایفای مجهز است، میهمانان هتل می‌توانند از بدو ورود خود از خدمات رایگان اینترنت هتل نیز برخوردار شده و در طول اقامت خود از گشت و گذار در اینترنت نیز بهره‌مند گردند.

همان‌طور که در ابتدا نیز گفته شد، یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل عالی قاپو ماهانیوم ، دسترسی به اکثر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان است.

به لطف قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، میهمانان هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان می‌توانند در طول اقامت خود در ظرف کمتر از ۳۰ دقیقه به اماکن دیدنی مختلفی نظیر میدان نقش جهان، مسجد امام، باغ پرندگان اصفهان، بازار تاریخی اصفهان، کاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو، کاخ هشت بهشت، مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان و پایانه مسافربری اصفهان دسترسی داشته باشند.

همچنین میهمانانی که بنا به دلایلی تمایلی ندارند از تاکسی برای گشت و گذار در اصفهان استفاده کنند، می‌توانند از طریق ایستگاه متروی اصفهان که در جنب هتل واقع شده با صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اماکن مختلف شهر تاریخی اصفهان دسترسی داشته باشند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,400,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹