از 4,440,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل عباسی اصفهان

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل عباسی اصفهان مجلل‌ترین هتل در بین هتل‌های شهر اصفهان و به تعبیری قدیمی‌ترین هتل دنیاست.

در ساخت این هتل که از عمر آن بیش از 300 سال می گذرد، از معماری دوران صفوی الهام گرفته شده و به دلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر از اهمیت زیادی برخوردار است. هتل عباسی اصفهان قبلاً کاروانسرایی در دوران صفویه بوده که در پی حمله‌ی افغان‌ها به اصفهان از بین رفته و سال‌ها بعد، یعنی در سال 1336 به جای آن، بنای فعلی ساخته شده. و تلاش کرده‌اند که شیوه‌ی ساخت کاروانسرا را در آن به کار بگیرند.

تلفن تماس : 91031931-021

اتاق‌ها دورتا دور حیاط بزرگ هتل و حوض فیروزه‌ای‌اش قرار گرفته‌اند و رو به حیاط تراس و پنجره دارند و هر اتاق با معماری منحصر به فرد و تزئینات اصیلش که تا سقف بالا رفته، فضای اصیلی برای مسافران به وجود آورده است.

مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس که یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان لقب گرفته است، تنها هتل پنج ستاره اصفهان با ۲۲۵ باب واحد اقامتی، ۱۴ تالار پذیرایی، انواع رستوران و کافه سنتی آماده پذیرایی از حدود ۱۵۰۰ نفر مهمان می‌باشد. نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ، منظره ا‌ی بدیع را برای ساکنین هتل به ارمغان می‌آورد. واقع شدن هتل در میان بافت تاریخی شهر و دسترسی آسان آن به اماکن تفریحی و گردشگری متعددی همچون کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، میدان نقش جهان و بنای منارجنبان از ویژگی های بارز این مجموعه می‌باشد.

هتل عباسی اصفهان ۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد و چندین رستوران و تالار که هرکدام با ویژگی‌های خاصشان از دیگری متمایز است. مثلاً رستوران و تالار چهلستون به موزه‌ای که هنرهای اصیل دوره‌های صفوی و قاجار را در خود جا داده شبیه است. رستوران باغ در حیاط باصفای عباسی اصفهان است و یکی از رستوران‌ها هم روی بام هتل واقع شده و چشم‌اندازی وسیع به بافت قدیمی اصفهان دارد.

هر جای هتل عباسی را که نگاه کنید، چیزی دیدنی چشمتان را می‌گیرد در راهروی مشرف به خیابان، و در فاصله بین پنجره‌هایی که به خیابان باز می‌شود، نمونه‌های زیبایی از تابلوهای گچبری به شیوه تشعیر و تذهیب و آینه‌کاری محدب معروف به شیخ بهایی می‌بینید. و در فاصله میان هر دو قطعه گچبری و تذهیب، یک تابلوی آینه‌کاری محدب گل انار یا سرو و شکوفه بر زیبایی مجموعه می‌افزاید.

هتل 5 ستاره عباسی در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته، خیابانی که با عابرین پیاده مهربان است و از آن در یک چشم به هم زدن میتوان به میدان تاریخی نقش جهان یا زاینده رود و پل‌های باشکوهش رسید. ماهانیوم در بسیاری از روزهای سال امکان رزرو هتل عباسی ماهانیوم را با تخفیف و مناسب‌ترین قیمت برای مسافران فراهم می‌کند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 4,440,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667