از 1,870,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل عقیق رضوی مشهد

مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان، بین نوغان ۱ و ۳، پلاک ۱۲۰ و ۱۲۱ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل عقیق رضوی مشهد در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است.

از بهترین ویژگی های این هتل دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و اماکن گردشگری از جمله مدرسه و بازارچه عباس قلی خان، گنبد خشتی، خانه داروغه اشاره نمود. این هتل دو ستاره در دو طبقه و ۴۵ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

از امکانات عمومی هتل عقیق رضوی مشهد می‌توان به لابی با ظرفیت ۵۰ نفر، رستوران با ظرفیت ۷۰ نفر، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، پرینتر، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ با ظرفیت ۱۵ خودرو، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات اشاره کرد.

فضای عمومی هتل فاقد کتابخانه، فروشگاه، مرکز خرید است، اما از امکانات دیگر ارائه‌شده می‌توان به گشت نیم روزی، چایخانه سنتی، رستوران بام، اتاق برای افراد سیگاری، کافی‌نت، خودپرداز و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

با توجه به نزدیکی هتل عقیق رضوی به حرم مطهر امام رضا(ع)، مسافران قادرند به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حرم مطهر دسترسی یابند و از زیارت و عبادت در این مکان مقدس بهره مند شوند.

هتل عقیق رضوی مشهد دارای رستوران شیک و لوکسی است که با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مهمانان گرامی است. ایجاد این رستوران در هتل باعث شده تا لازم نباشد مهمانان برای صرف غذا به بیرون از هتل عقیق رضوی مشهد مراجعه کنند. این رستوران تمامی سلیقه‌های مهمانان را بر طرف خواهد کرد که خوشنودی آنان را به همراه آورد. لازم به ذکر است پرسنل مرتب و آراسته رستوران نقش بسزایی در رضایت مشتریان دارند.

بنابراین، هتل عقیق رضوی با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، گزینه‌ای عالی برای اقامت در شهر مشهد برای مسافران است. اگر شما نیز به دنبال یک اقامت لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در شهر مشهد هستید، هتل عقیق رضوی گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.


فاصله هتل عقیق تا حرم مطهر: ۴۰۰ متر

فاصله هتل عقیق تا برج تجاری آلتون: ۳ کیلومتر

فاصله تا بازار رضا: ۴ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,870,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667