از 1,700,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل عماد مشهد

مشهد، میدان طبرسی، کوچه نوغان، نبش نوغان ۵ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل عماد مشهد در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردیده است.

این هتل با شرایط کاملا استثنایی به عنوان اولین هتل چهار ستاره ، در خیابان طبرسی در فاصله ۳۵۰ متری حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) واقع شده است. هتل عماد مشهد در ۹ طبقه و ۵۵ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده میزبان زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی ابن الموسی الرضا (ع) می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

اماکنی که هر یک از آنها نقش پر رنگی در افزایش رفاه و راحتی مهمانان هتل  ایفا می‌کنند. اگر شما هتل عماد مشهد را برای اقامت خود برگزینید، امکان استفاده از اینترنت بی سیم در محیط این اقامتگاه را نیز به دست خواهید آورد. بنابراین به راحتی می‌توانید ایمیل‌های خود را در محیط هتل چک کنید و دسترسی آسان و پر سرعتی به فضای مجازی و سایر امکانات داشته باشید.

هتل عماد مشهد یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که با امکانات و خدمات برتر خود، گزینه‌ی ایده‌آلی برای اقامت در این شهر مقدس محسوب می‌شود. این هتل با موقعیت مرکزی خود، به راحتی به اماکن مهم شهری مانند حرم مطهر امام رضا(ع)، بازارهای تاریخی و مراکز خرید نزدیک است.

هتل عماد مشهد با اتاق‌های شیک و مجهز، رستوران‌های با منوی مناسب و سرویس بهداشتی و تفریحی با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش و راحت بخش برای مسافران فراهم می‌کند. با انتخاب هتل عماد مشهد برای اقامت خود، اطمینان دارید که تجربه‌ای خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را در شهر مشهد خواهید داشت. هتل عماد مشهد با امکانات و خدمات برتر خود، گزینه‌ی ایده‌آلی برای اقامت در شهر مشهد محسوب می‌شود.

این هتل با موقعیت مرکزی خود، به راحتی به اماکن مهم شهری مانند حرم مطهر امام رضا(ع)، بازارهای تاریخی و مراکز خرید نزدیک است. هتل عماد مشهد با اتاق‌های شیک و مجهز، رستوران‌های با منوی مناسب و سرویس بهداشتی و تفریحی با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش و راحت بخش برای مسافران فراهم می‌کند.

با انتخاب هتل عماد مشهد برای اقامت خود، اطمینان دارید که تجربه‌ای خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را در شهر مشهد خواهید داشت.

ضمنا، تمامی ۵۵ اتاق هتل عماد مجهز به حمام و لوازم بهداشتی بوده و از این بابت هم شرایط بسیار خوب و مناسبی برای مهمانان هتل پدید آمده است. به طور کلی، آنچه که هتل عماد مشهد را از بقیه اقامتگاه‌های این شهر متمایز می‌کند، محیط لوکس و آرامش‌بخش آن است. حال وقتی در کنار چنین محیط جذابی، امکانات با کیفیت و ایده‌آل قرار می‌گیرند، قطعا حاصل آن جلب رضایت مهمانان مختلف است.

ضمنا، کارکنان هتل هم همواره جلب رضایت مهمانان این هتل را در صدر اولویت‌های خود قرار داده و سعی در فراهم آوردن بهترین‌ها دارند.


فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی: ۱۸۰ متر

فاصله هتل تا بازار مرکزی: ۱.۷ کیلومتر

فاصله هتل تا موزه مردم شناسی: ۱.۸ کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی باب الرضا: ۱.۹ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,700,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667