از 1,650,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل فاطیما قم

قم ، خیابان ۱۹ دی- کوی ۳ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل فاطیما قم هتلی تازه تاسیس در شهر قم می‌باشد که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است.

این هتل در ۸ طبقه و دارای ۷۸ واحد اقامتی می‌باشد. از مزیت های انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان نزدیکی به حرم حضرت معصومه و همچنین نزدیکی به مراکز خرید اعم از بازار کهنه، بازار بزرگ، بازار سلام اشاره نمود.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل فاطیما یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین هتل‌های شهر قم است که با ارائه خدمات بی‌نظیر و امکانات مدرن خود، گردشگران و مسافران را به خود جذب می‌کند. این هتل با موقعیت ایده‌آل خود در قلب شهر، به راحتی به اماکن مهم و دیدنی شهر واقع در نزدیکی آن دسترسی دارد.

هتل فاطیما قم با طراحی زیبا و مدرن خود، اقامتی لوکس و راحت را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. اتاق‌های شیک و تمیز این هتل، با امکانات مدرن مانند تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا و حمام خصوصی، برای اقامت راحت و لذت‌بخش مسافران آماده شده است.

امکانات و خدمات فراوان هتل فاطیما شامل رستوران با منوی متنوع و لذت‌بخش، کافه و لابی بار، استخر، سالن ورزشی، سرویس اتاق، پارکینگ رایگان و اینترنت Wi-Fi رایگان است. همچنین، این هتل برای میهمانان خود تورهای گردشگری به اماکن تاریخی و دیدنی شهر قم نیز برگزار می‌کند.

با توجه به موقعیت مناسب، امکانات برجسته و خدمات عالی هتل فاطیما قم، این مکان گزینه‌ای عالی برای اقامت در سفرهای تجاری یا تفریحی به شهر قم است. افراد مسافر می‌توانند با انتخاب این هتل، تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را در سفر خود به این شهر مقدس داشته باشند.

هتل فاطیما قم با مدیریت و پرسنل مجرب و حرفه‌ای خود، به ارائه خدمات با کیفیت و مشتری‌مدارانه متعهد است. پرسنل مهربان و دلسوز این هتل، همواره در خدمت مهمانان هستند و تلاش می‌کنند تا اقامت آن‌ها را به یک تجربه لذت‌بخش و خاطره‌انگیز تبدیل کنند.

هتل فاطیما به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در شهر قم شناخته می‌شود و توانسته است با استانداردهای بالا و خدمات عالی خود، رضایت بسیاری از مهمانان خود را جلب کند. اگر برنامه‌ای برای سفر به شهر قم دارید و به دنبال هتلی با امکانات مدرن و خدمات بی‌نظیر هستید، هتل فاطیما قم گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

با اقامت در هتل فاطیما ، شما می‌توانید لحظاتی شاد و لذت‌بخش را در این شهر مقدس تجربه کنید و خاطرات خوبی را به یادگار داشته باشید. این هتل با امکانات و خدمات منحصر به فرد خود، تجربه‌ای لوکس و لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,650,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹