از 920,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل فراز مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا ۳۱ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل فراز مشهد در سال ۱۳۹۴ در جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) در خیابان امام رضا افتتاح گردید.

این مجموعه در ۶ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.این دسته از میهمانان همیشه نگران پیدا کردن جای پارک مناسب و امنیت اتومبیل‌شان هستند که طبیعی است. اما این میهمانان اگر در هتل فراز اقامت داشته باشند خیالشان از بابت چای پارک آسوده خواهد بود زیرا هتل فضایی را به عنوان پارکینگ برای میهمانان خود در نظر گرفته و آن را به صورت رایگان در اختیار میهمانان گذاشته است.

تلفن تماس : 91031931-021

بد نیست بدانید که پارکینگ هتل ظرفیت پارک ۹ خودرو را دارد. دسترسی به اینترنت برای بسیاری از میهمانان اهمیت بسیاری دارد و هتل فراز با آگاهی از این موضوع امکان اتصال به اینترنت را در بخش‌های مختلف هتل فراهم کرده است. اینترنت هتل فراز به صورت رایگان در اختیار میهمانان است و حجم مصرفی در نظر گرفته آن ۳۰۰ مگابایت می‌باشد. اتاق‌های هتل همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و امکانات مختلفی دارند. در تمامی این اتاق‌ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه شده و امکانات مختلفی مانند یخچال، مبلمان، آب رایگان و تلفن قرار داده شده است. برای سرگرمی میهمانان در اتاق‌ها تلویزیون نیز قرار داده شده است.

سرویس بهداشتی داخل اتاق ها ایرانی بوده و حمام داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان است. اتاق های هتل فراز فاقد صندوق امانات و چای ساز هستند.

فراز هتلی شش طبقه و هتلی دو ستاره است و میهمانان برای رفت و آمد در طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد. میهمانان هتل با اقامت در این هتل به کافی شاپ، اتاق چمدان و گشت نیم روزی هتل دسترسی خواهند داشت.

دیگر خدمات و امکاناتی که در هتل وجود دارند و ارائه می شوند عبارتند از: صندوق امانات، دستگاه فوکپی-فکس- پرینتر، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات لاندری( خشک شویی)، شبکه پخش فیلم، مینی بار( با هزینه) و دستگاه خود پرداز. هتل فراز از نظر مکانی موقعیت مناسبی دارد و میهمانان هتل دسترسی آسانی به بسیاری از نقاط مختلف شهر مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور را خواهند داشت. هتل کادری آموزش دیده و حرفه‌ای دارد و پذیرش هتل فراز به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی و پاسخگویی به میهمانان است.


فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور: ۲.۸ کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت: ۲.۵ کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا: ۱.۸ کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج‌های آبی: ۱۵.۹ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 920,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667