از 840,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل فلامینگو کیش

كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل فلامینگو کیش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین می‌باشد که در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع احداث گردیده است.

این هتل چهار ستاره با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۰۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این مجموعه دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید(جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل فلامینگو کیش با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند اند.گرچه هتل فلامینگو کیش در سال ۱۳۷۶ تأسیس گردیده است، واحدهای اقامتی این هتل از نظر ظاهری در شرایط بسیار مناسبی بسر می‌برند و از نظر طراحی و چیدمان هیچ تفاوتی با هتل‌های نوساز و مدرن کنونی ندارند. هتل Flamingo Hotel Kish از تعداد ۲۰۲ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی در ۵ طبقه بهره برده است تا امکان یافتن گزینه‌ اقامتی مناسب برای هر گردشگری فراهم گردد.

این هتل در فاز اول و دوم خود نیز شماری از واحدهایی ویلایی لوکسی را برای پذیرایی از برخی مهمانان خود احداث کرده است تا دوستداران این سبک از واحدهای اقامتی نیز قادر باشند اتاقی مناسب با سلیقه خود و به سبک منازل ویلایی در اختیار داشته باشند و حس حضور در خانه را در جزیره تماشایی کیش تجربه کنند. محوطه بیرونی هتل با آلاچیق و آب‌نما و گل‌هایی رنگارنگ تزئین شده است تا محیطی لذت‌بخش برای مسافران فراهم گردد. اگر با ماشین خود به این جزیره زیبا سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ امن هتل فلامینگو کیش استفاده کنید.

اگر برای سفر‌ کاری به کیش سفر می‌کنید هتل فلامینگو کیش با داشتن امکاناتی چون فتوکپی، دورنگار و همچنین سالن‌های برگزاری همایش و کنفرانس، بهترین مکان برای اقامت شماست. هتل فلامینگو از امکاناتی برای معلولین گرامی نیز برخوردار است تا اقامت راحت و آسوده این عزیزان تضمین گردد. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل فلامینگو امکان بهره‌مندی از خدماتی چون خشک‌شویی، لباس‌شویی، نگهداری از چمدان‌ها، اینترنت پرسرعت و استقبال فرودگاهی را نیز برای خریداران بلیط هواپیما ارزان کیش فراهم کرده است.


پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو (رایگان)

اینترنت رایگان (نامحدود)

استخر ندارد


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 840,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667