هتل فیروزه توس مشهد

مشهد، خیابان نواب صفوی، حاشیه میدان وحدت، جنب مجتمع تجاری آرمان دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل فیروزه توس مشهد در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است.

از مزایای این هتل سه ستاره می‌توان به فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه ای تا حرم مطهر رضوی و مراکز خرید اشاره نمود. هتل فیروزه توس با کادری مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از زائرین و میهمانان گرامی امام رضا (ع) می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

امکانات و خدمات قابل توجهی در اتاق های هتل فیروزه توس مشهد برای آسایش هر چه بیشتر مهمانان هتل فیروزه مشهد در نظر گرفته شده است که از این میان می توان به: روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، تلفن در اتاق، حمام و لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، آب رایگان و مینی بار با هزینه اشاره کرد.رستوران هتل ۳ ستاره فیروزه توس مشهد یکی از بهترین و با کیفیت ترین رستوران ها در شهر مشهد محسوب می شود.

طراحی فضایی لوکس و فوق العاده تمیز باعث شده است که مهمانان زیادی این هتل را برای صرف غذا انتخاب نمایند. بهتر است اطلاع داشته باشید که انواع غذاهای ایرانی و اصیل توسط بهترین سرآشپز ها در رستوران هتل فیروزه آماده و طبخ می شود.

پذیرایی در بدو ورود، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان راحتی، تلویزیون صفحه تخت و پذیرش ۲۴ ساعته، سالن همایش چند منظوره برای برپایی عروسی و ضیافت ها با ظرفیت ۸۰ نفری، پروژکتور و سیستم های صوتی، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو، خشکشویی، صندوق امانات، خدمات خانه داری، آسانسور و ترانسفر فرودگاهی با هزینه برخی دیگر از امکانات هتل فیروزه توس مشهد است که برای خلق لحظات به یادماندنی از سفر به مشهد تدارک دیده شده است.

ماهانیوم با ارائه انواع هتل‌ها از جمله هتل‌های لوکس، هتل‌های میان رده و هتل‌های اقتصادی، به تمامی نیازهای اقامتی شما پاسخ می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید هتل‌های مختلف را بر اساس نیازهای خود رزرو کرده و از تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مشهد لذت ببرید.

علاوه بر این، ماهانیوم با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در مورد هتل‌ها، امکان مقایسه قیمت و امکانات را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین تصمیم را در خصوص رزرو هتل‌های مشهد بگیرید. همچنین، سیستم رزرو آنلاین ساده و کارآمد ماهانیوم، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با اطمینان کامل، اقامت خود را در هتل‌های مشهد رزرو کنید.


فاصله تا ورودی باب الرضا: ۱ کیلومتر و ۲۸۴ متر

فاصله تا مرکز خرید خورشید مشهد: ۷ کیلومتر و ۷۲۱ متر

فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۱کیلومتر و ۷۹ متر

فاصله تا ییلاق شاندیز: ۳۵ کیلومتر و ۷۷۸ متر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667