از 6,320,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

مشهد ، خیابان آیت الله شیرازی ، جنب حرم مطهر امام رضا دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل قصر الضیافه قدس مشهد (رکسان) نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا است.

در مجموع با مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع زیربنا تحت مالکیت آستان قدس رضوی است که قرارداد. این هتل از بدون رقیب ترین هتل های شهر مشهد است زیرا امکانات این هتل به نحوی تعبیه شده است که میتوان عنوان لوکس ترین هتل پنج ستاره مشهد را به آن نسبت داد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل قصر الضیافه قدس ( رکسان ) مشهد به دلیل اینکه بخشی از هتل در داخل حرم امام رضا (ع) مشهد واقع شده است، موقعیت منحصر به فرد و جذابی دارد. در واقع هتل دقیقاً در ضلع شرقی حرم و قسمت ورودی صحن هدایت واقع شده است, بنابراین شما فقط 5 دقیقه تا حرم فاصله دارید.

امکانات هتل قصرالضیافه قدس مشهد عبارتند از: لابی، آسانسور، صندوق امانات در لابی، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، یخچال، مبلمان، تلویزیون، اینترنت، فروشگاه و  ۳ رستوران، روف گاردن، کافی شاپ، وی آی پی لانژ، فضاهای تجاری، سالن های همایش، سالن های ورزشی میباشد.

تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به مدرن ترین امکانات رفاهی میباشند که اکثر آنها دارای اتاق نشیمن با دیزاین و چیدمان بسیار عالی و مدرن هستند، از همین جهت آسایش و رضایت بالایی را برای مهمانان, آن هم به بهترین شکل ممکن ایجاد می کنند. وجود امکانات لوکس رفاهی و طراحی مدرن, هتل قصر الضیافه رکسان مشهد را به یکی از بهترین هتل ها برای اقامت زائران تبدیل کرده است.

در هتل قصر الضیافه قدس مشهد رکسان مسافران از فضای آرام, معنوی و لوکس هتل لذت می برند و بیشتر اتاق ها و سوئیت ها چشم اندازی آرامش بخش به سمت حرم امام رضا دارند که مزیت عالی هتل قصر الضیافه رکسان مشهد برای زائران شهر مشهد محسوب میشود. فضای سبز، لابی شیک و آرام، کافی شاپ و سه رستوران زیبا با انواع خوراک های ایرانی و فرنگی و نوشیدنی های منحصر به فرد از دیگر امکانات هتل قصرالضیافه رکسان مشهد است.

دسترسی هتل قصرالضیافه رکسان مشهد به جاذبه ها و اماکن مهم شهری:فاصله تا ورودی باب الرضا: 8 دقیقه پیاده فاصله تا ورودی باب الجواد: 4 دقیقه با ماشین فاصله تا بازار رضا: 4 دقیقه با ماشین فاصله تا ایستگاه راه آهن: 9 دقیقه با ماشین فاصله تا فرودگاه: 20 دقیقه با ماشین امیدواریم لحظات خوبی را در شهر بهشتی مشهد و اقامت در هتل قصر الضیافه قدس مشهد (رکسان) سپری کرده باشید.

هتل رکسان دارای اتاق های مدرن و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است که شامل تلویزیون، اینترنت و سرویس اتاق می باشد. همچنین، این هتل دارای رستورانی با منوی گسترده و خدمات بوفه صبحانه است که شما را به یک تجربه لذت بخش از غذاهای محلی دعوت می کند.

با رزرو هتل رکسان مشهد از سایت ماهانیوم، شما می توانید از خدمات عالی هتل قصر الضیافه رکسان مشهد (قدس) بهره مند شوید و به راحتی با فرهنگ و زندگی مردم شهر مقدس آشنا شوید. این سفر را به یادگار داشته باشید و از تجربه لذت بخش خود لذت ببرید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آرایشگاه
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 6,320,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667