هتل قناری تهران

تهران - خیابان سمیه - بین مفتح و فرصت - شماره 168 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل قناری تهران هتلی بسیار شیک است و حال و هوای نوستالژی دارد که در سال ۱۳۳۵ برای اولین بار افتتاح شده است.

این هتل دو ستاره است و از جمله هتل‌های مشهور شهر تهران است. در ابتدا نام این هتل ماژستیک بوده است و سپس تغییر نام داده است. در طراحی و دکوراسیون این هتل سعی شده است تا حس و حال قدیمی و نوستالژی هتل حفظ شود. مبلمان بسیار شیک هتل و رستوران‌ بسیار معروف این هتل از جمله ویژگی‌های چشمگیری این هتل محسوب می‌شود. هتل در سال ۱۳۷۵ مجددا بازسازی شده است.

تلفن تماس : 91031931-021

تعداد طبقات این هتل ۳ طبقه است و ۲۱ واحد برای اقامت مسافران ساخته شده است. دقت داشته باشید که این هتل به دلیل قرارگیری در مرکز شهر تهران در محدوده طرح ترافیک واقع‌شده و همین امر سبب می‌شود تا به‌وسیله تاکسی‌های شهری یا اینترنتی و وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو، اتوبوس‌های تندرو به جاهای مختلف تهران سر بزنید.

تهران با اینکه شهر اداری و پایتخت کشور محسوب می‌شود، اما جاهای دیدنی تاریخی و قدیمی زیادی دارد که بازدید از این مکان‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود، برخی از جاهای دیدنی مشهور عبارت‌اند از مجموعه سعدآباد، خانه موزه مقدم، موزه ایران باستان، کاخ‌موزه گلستان، باغ‌موزه هنر ایرانیان و غیره. همچنین مراکز خرید و بازارهای زیادی نیز در این شهر وجود دارند که برای دوستداران خرید گزینه مناسبی به شمار می‌رود. به‌عنوان‌مثال برای دسترسی به بازار بزرگ تهران می‌توانید به تاکسی‌های دم در هتل قناری سوار شوید.

هتل رستوران قناری امکانات بسیار مناسب و سطح بالایی را برای مسافران ارایه می‌کند. از جمله چشمگیرترین مواردی که در هتل قناری تهران وجود دارد تمیزی و مبلمان و طراحی نوستالژی این هتل است. در ورود به هتل قناری تهران شاهد لابی مبله و دنج آن خواهید بود که تلویزیون نیز در این لابی قرار داده شده است. لابی موجود در این هتل دارای ظرفیت ۱۵ نفر بوده و از میهمانان در بخش پذیرش استقبال می‌کنند.

در این بخش می‌توانید از اینترنت رایگان نیز بهره‌مند شوید ولی برای داخل اتاق‌ها باید از اینترنت همراه استفاده کنید. با توجه به قوانین رایج در این هتل زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بنابراین بر این اساس می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. در هتل رستوران قناری تهران پارکینگ وجود ندارید و همین امر سبب می‌گردد تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، برای پارک ماشینشان به خیابان‌های اطراف بروند. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است تا اقامتی به‌یادماندنی داشته باشند.

همچنین خدماتی نظیر خشک‌شویی نیز در لابی هتل قناری تهران دایر گردیده شده است که استفاده از آن شامل هزینه جداگانه است. در لابی و طبقات می‌توانید از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز بهره‌مند شوید. برای اطلاع از اخبار روز می‌توانید روزنامه‌های روز موجود در لابی را مطالعه کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته

تاریخ ورود 02:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹

هتل شکوه شارستان مشهد

مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲

هتل پارسیان امام رضا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 12