از 2,530,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل لیدو رامسر

رامسر، بلوار شهید باهنر، نبش ساحل ۱۱ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل لیدو رامسر در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است.

از مزایای این هتل سه ستاره می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای دریای خزر، تله کابین رامسر، مرکز شهر، بلوار کازینو اشاره نمود. این هتل در ۱۳ طبقه و ۶۰ باب اتاق و سوئیت آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل لیدو رامسر یکی از بهترین هتل‌های محبوب و معروف در شمال ایران است. این هتل با موقعیت جغرافیایی عالی خود در منطقه‌ای زیبا و دلنشین که به نام رامسر شناخته می‌شود، گردشگران زیادی را جذب می‌کند. با امکانات و خدمات بسیار عالی، هتل لیدو یک مقصد محبوب برای توریست‌ها و مسافران است.

تلفن تماس : 91031931-021

از جمله ویژگی‌های برجسته هتل لیدو رامسر می‌توان به موقعیت ایده‌آل آن، اتاق‌های شیک و مدرن، رستوران با منوی با کیفیت و چندین امکانات تفریحی و ورزشی اشاره کرد. این هتل با داشتن امکانات و خدمات بترکیب با چشم انداز فوق العاده از دریا و کوهستان‌های اطراف، یک مقصد بسیار محبوب برای گذراندن تعطیلات و سفرهای تفریحی است.

اگر به دنبال یک سفر آرامش بخش و خاطره‌انگیز هستید، هتل لیدو گزینه‌ای عالی برای اقامت شما خواهد بود. با امکانات و خدمات بترکیب با فضای دلنشین و طبیعت زیبای اطراف، شما مطمئنا تجربه‌ای فوق العاده خواهید داشت.

هتل لیدو رامسر با اتاق‌های شیک و مدرن، مناسب برای اقامت کوتاه یا بلند مدت است. هر اتاق دارای امکانات رفاهی و تمیز است و برخی از آن‌ها دارای چشم انداز فوق العاده از دریا یا کوهستان هستند. همچنین، رستوران هتل با منوی با کیفیت و فضای شیک و دلپذیر، گزینه‌ای عالی برای صرف وعده‌های غذایی لذت بخش است.

علاوه بر این، هتل لیدو امکانات تفریحی و ورزشی بسیار خوبی نیز دارد. استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی تنها بخشی از امکانات تفریحی هتل هستند که به شما اجازه می‌دهند تجربه‌ای فوق العاده در حین اقامت خود داشته باشید.

در کل، هتل لیدو رامسر یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات و سفرهای تفریحی است. با امکانات و خدمات بسیار عالی، فضای دلنشین و طبیعت زیبای اطراف، شما مطمئنا تجربه‌ای فوق العاده خواهید داشت. به علاوه، با موقعیت جغرافیایی عالی خود در منطقه‌ای زیبا و دلنشین که به نام رامسر شناخته می‌شود، هتل لیدو رامسر گزینه‌ای عالی برای گذراندن تعطیلات است.

در نتیجه، اگر به دنبال گذراندن تعطیلات یا سفر تفریحی خوب هستید، حتما هتل لیدو رامسر را در نظر بگیرید. با امکانات و خدمات بسیار عالی، فضای دلنشین و طبیعت زیبای اطراف، شما مطمئنا تجربه‌ای فوق العاده خواهید داشت.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,530,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667