از 2,350,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل لیپار چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل لیپار چابهار از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد و در منطقه‌ی آزاد تجاری صنعتی چابهار قرار گرفته‌است.

هتل لیپار که 5 ستاره به آن تعلق گرفته، 108 اتاق دارد که تمامی این اتاق‌ها در سه طبقه پراکنده شده‌اند.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل لیپار چابهار در سال 1394 آخرین بازسازی خود را انجام داد تا با کیفیت‌ترین اقامت را در اختیار مسافران خود در بین هتل‌های دیگر چابهار قرار دهد.

در هنگام ورود به هتل لیپار ، چیدمان و طراحی‌های فضای داخلی این هتل به گونه‌ای است که توجه شما را حسابی به خود جلب می‌کند. هتل لیپار چابهار از امکانات بسیاری برخوردار است و شما می‌توانید در زمان اقامت خود در این هتل از امکانات آن نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، فضای سبز محوطه هتل، فروشگاه سوغات و صنایع دستی و… استفاده کنید.

شما هم‌چنین می‌توانید بعد از گشت و گذار در فضای بیرون هتل هنگامی که حسابی گرسنه شدید، به رستوران و کافی‌شاپ هتل سر بزنید و از غذاها و نوشیدنی‌های آن‌ها لذت ببرید. این هتل پرسنل و کارکنان بسیار خوش برخورد و مودب را استخدام کرده تا با برخوردی صمیمانه و گرم اقامتی خوب و به یادماندنی را برای شما مسافران بسازد.

هتل لیپار چابهار از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی دریای عمان و در فاصله‌ی کمی با ساحل واقع شده‌است که تجربه‌ی قدم زدن در ساحل جنوب را برای مسافران عزیز خود فراهم کرده‌است. هتل لیپار چابهار به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد و به دلیل اینکه در منطقه‌ی آزاد چابهار واقع شده‌است، محل خوبی برای پذیرایی از بازرگانان و تجار به حساب می‌آید.

هتل لیپار چابهار با کمک پرسنل، مدیریت و کارکنان خود به صورت گروهی و 24 ساعته در تلاش هستند تا تمامی امکانات رفاهی و عمومی مورد نیاز مسافران هتل لیپار را تامین کنند. این هتل از یک سری امکانات عمومی مانند روم سرویس، صبحانه، یخچال، آباژور، دراور، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع هوا، صندوق امانات داخل اتاق، تلویزیون داخل اتاق، قفل در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت داخل اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی داخل اتاق برخوردار است.

همه‌ی کارکنان هتل لیپار چابهار به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا در کنار امکانات عمومی، امکانات ویژه‌ای هم برای هتل در نظر بگیرند تا مسافرانی که برای اقامت به هتل لیپار چابهار می‌آیند، بیشترین میزان لذت را از سفر خود تجربه کنند.

برخی از امکانات ویژه‌ی این هتل شامل رستورانی با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو، اینترنت رایگان و نامحدود، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، فروشگاه، کافی‌شاپ، امکانات معلولین، سرویس تاکسی و چایخانه سنتی است.

هتل لیپار واقع شده در چابهار و خیابان کنارک است و از نظر موقعیت جغرافیایی و مکانی در نزدیکی جاهایی مانند مجتمع تجاری صالحیار، رستوران دریا و کافه مانفورت قرار دارد.

پذیرش خانم تنها و مجرد در هتل لیپار فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر مثل کارت‌ملی و شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است. پذیرش زوجین با ارائه مدارک شناسایی کارت‌ملی، شناسنامه عکس‌دار و صیغه نامه معتبر با مهر برجسته دادگستری امکان پذیر است.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از سرویس هتل استفاده نکنند به صورت رایگان است؛ ولی اقامت برای کودکان بین 2 تا 6 سال در صورتی که از سرویس اضافه استفاده نکنند به صورت نیم‌بها و هزینه‌ی اقامت برای کودکان بالای 6 سال به صورت یک نفر اضافه محاسبه می‌شود.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,350,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4